1->2 December Midnight Launch Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Prime NL, 3 nov 2005.

1. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook! kheb de vrijdag al vrij genomen dus 12:01 is voor mij geen probleem*)

2. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het nog altijd 00.01uur.

Ik vraag me af waarom winkeliers zulke actie's zullen houden. Klanten hebben aanbetaald en komen sowieso hun Xbox360 ophalen. De winkel verdient er niks extra's aan..

Ik denk dat de echte GAMESHOPS wel zulke actie's zouden kunnen houden maar een winkel als Dixons of Intertoys heeft hier geen interesse in ben ik bang.

Ik hoop natuurlijk van wel maar ik vrees het ergste aangezien ik m bij Intertoys gepre-ordered heb

3. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk iedereen wel begrijpt dat ik met 12:01 - 00:01 bedoelde:9 maar bedankt voor de correctie.

Dixons in de bogaard had trouwens een midnight launch met de psp...

4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    weet iemand of de media markt eindhoven ook s,nachts open gaat?

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet? Ik weet zeker dat de helft van de mensen geen games heeft gereserveerd.
    En wat is de next-gen console nou zonder games?

Reken er maar op dat ik er zeker 1 of 2 bij koop.
    En dat zullen de meeste mensen doen.

Dus er zit zeker een bepaalde winst in.
    (Maar wel evenveel als overdag, dus een echte extra heeft de winkel er niet aan.)

6. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen games gereseert maar ik ben ook niet zo bang dat die uitverkocht zijn als ik om 11.15 de media markt in loop.

Btw:Graveheart als je eerder als mij bent laat je wel de laatst project gotham 3 liggen;)

7. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Yepz...idd....probeer te gaan voor een zestal games....alleen is de vraag of die allemaal nog de launchdate zullen behouden gezien de verschuivingen die momenteel allemaal plaatsvinden.

8. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    geld teveel? 8) 6 games!! _O_ ik moet nog even wachten tot na de launch, wel vet dat sommige winkels dit doen :).

9. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, uiteindelijk ook 6 willen kopen, waarvan er weer 2 op 2 december nog niet het daglicht zullen zien (zie onder handtekening)

OP het XBOX forum is trouwens te lezen dat bv Kameo weken eerder verkrijgbaar is dan de console zelf uitkomt... dat wordt dan voor sommigen kwijlen naar het doosje.. LOL 8) Je hebt iets, maar je kunt er nog niks mee...

Zou dit in Europa ook het geval kunnen zijn dat games eerder uitkomen dan 2 december?

Laatst bewerkt: 7 nov 2005
  10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    bij mij hier doen ze het ook, omdat het ook een videotheek is blijven ze normaal al tot 11 uur open en nu blijven ze 2 uurtjes extra open!

11. marco3key

marco3key Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gameshop den haag geen ja/geen nee

Net de gameshop in den haag gebeld of hun nog tijdens de nacht open gaan voor de verkoop van hun xbox360 ... Eerste andwoord : we krijgen alleen de xboxen binnen voor mensen die een prepaid paketje hebben gekocht en misschien 10 extra boxen vandaar dat we niet open gaan het niet rendabel genoeg is maar naar wat langer door praten over publiciteit enz enz zei de verkoper : Houd onze website in de gaten zou ik zeggen dus mischien toch een launch... ?? . Ik zou het alleen al kikke vinden wat medegamers te zien in de shop en natuurlijk een klein feesie bouwen voor we naar huis gaan...
    Zou tegen medegamers uit den haag zeggen bel ze op de gameshop in de schoolstraat vertel wat de leuke kant kan zijn van zo`n launch hopende ze meer animo en interesse krijgen het toch te gaan doen ..

greets marco3key

12. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

huhm ik vraag mij af: media markt leeuwarden ?

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ja de fucking freerecordshop mag dat ook doen hoor tering
    dan sta ik daar 3 uur van te vore :p

14. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen, mijn rede wordt dat ik 3 games voor de prijs van 2 ga halen bij de free record shop (als die actie nog steeds geldt) en dan enkelt de console bij de Gameshop. Tenzij ze natuurlijk de midnight launch doen want ik moet dan wel meteen kunnen gamen:)

GrtZz, brogum

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik ff door moet sparen, proberen op de 120 euro meer te komen, en dan ook bij frs die 3 voor 2 te halen, want dat is echt veel voordeliger.

Ik heb trouwens mijn shop gebeld, en die doen het waarschijnlijk niet. Hij wist van niks iig

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik geloof dat deze actie zelfs al niet meer geldt.

En anders vraag ik mij af, of deze wel op Next Gen Games van toepassing gaat zijn.
    Maar helasj, is deze actie zelfs niet meer geldig.

Doen we het wel?
    Dan ga ik idd ook zeker naar de FRS :p. Ééntje gratis meenemen is altijd mooi meegenomen.

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zeker, maar als die actie weer gaat gelden dan liggen er bij mij ook weer 3 games bij de lauch :cool:

18. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het wel, met de release van de PSP gelden het in iedergeval nog wel.
    Scheelt ff gouw 65euris!

19. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke dag is 2 December ?
    Een Vrijdag tog ? Anders kan k lekker gamen de hele zaterdag :p
    Vaak is de launch op een maandag maar das zo kut want dan moet je weer naar sgool

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Vrijdag is het idd 2 december :)

Deel Deze Pagina