/\ Jah, ik weet het . Ik bel ze morgen ook, maar meaby dat iemand hier op het forum dit al kon bevestigen! Zou ik zwaar happy naar bedje gaan. Nu even afwachten tot morgen en even bellen. Dan gewoon vragen of ze aan een Midnight Launch doen?
Ik sta om 00:00 op donderdagavond 1 dec 2005 bij de Gameshop in Den Haag met mijn pre-order kit... Effe een Xbox 360 scoren... _0/
En voor welke Dixons geldt dit? Lijkt mij sterk dat ze echt ALLEMAAL open gaan. Maar een Dixons in Eindhoven lijkt mij wel logisch, aangezien hij in een grote stad ligt. Ik ga vanmiddag dus bellen!! Hoop het zo! . Als ik het niet vergeet, vraag ik het even voor je Black-Hole. Meaby, kunnen ze even meteen een hele lijst van Dixons die open gaan, naar mij toe emailen ! We sien het wel.
Het word wel druk bij de Gameshop in Den Haag. Denk dat ik alvast om 17.55 er ben en dan ga vragen of binnen kan blijven zitten tot dat die open gaat. Zit ik ook nog warm en droog aangezien de voorspelling is dat donderdag gaat regenen en heel erg koud word.
k hoop dat de dixons in zoetermeer ook open blijft tot 12 uur. dan ga ik wel wachten. mar k denk niet dat hij openblijft.
Dat betwijfel ik, wat ik voor zo ver weet is dat ze pas een lading binnen krijgen op dinsdag, dus lijkt me een beetje onlogisch...
Aangezien ik en nog aantal mensen van plan zijn om de xbox s'nachts te halen zijn er tocg twijfels na het lezen van de et volgende bericht: Yesterday we reported that an Electronics Boutique store was the scene of an armed robbery, where the perpetrator made off with two Xbox 360 systems. Today a similar story can be found on WFTV.com about a man who says he was robbed at gunpoint for his new XBox 360. [After standing in line for several hours in Tallahassee and spending nearly $400 on the holiday season's hottest electronic game, a man says he was robbed at gunpoint. Tallahassee police say the man got a Microsoft XBox 360 when it went on sale at a local Wal-Mart shortly after midnight Tuesday. Reports say when he left the store, two men in ski masks followed him in a car to his apartment. The shopper tried to run but was held at gunpoint by one man while the other blocked his path. The man wasn't seriously injured.] bron: xbox360news.com
En deze was van gisteren: There are some gamers out there who turn to desperate measures when things aren’t going as they had planed. Earlier today we reported on our sister site PS3 Today that Hideo Kojima a while back had received a number of death threats from fans, and now GameSpot is reporting that a Stafford, Virginia, Electronics Boutique store was the scene of an armed robbery this morning. According to sources, the perpetrator made off with two Xbox 360 systems, forcing the store manager to hand them over at gunpoint. [Sources tell GameSpot the local police responded quickly, cordoned off the store, and immediately pursued the thief. The thief was apprehended shortly afterward. Because the police consider the heist an ongoing criminal investigation, store employees were reluctant to discuss details of the robbery. But as of press time, the store is open, and all systems are back to normal. "We're all fine, and everything is cool," a store staffer told GameSpot.] Source: GameSpot
de gameshop hier in hengelo gaat 00.00 uur open! De wekker gaat alleen alweer om 06.00 uur, moet werken tot 17.00 uur, 18.00 uur XBOX 360 gamen!!
Waarom gaan al die Gameshops wel open? En kleine lokale gameboertjes enz? En dé Dixons in Eindhoven gewoon niet..... :{ Zwaar wazig. Ga 1 December in de Middag er toch nog even langs, alvast spellen enz. proberen te scoren. Meteen even verhaal halen!