1->2 December Midnight Launch Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Prime NL, 3 nov 2005.

1. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Met een knuppel in een rugzakje of niet}:] .

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Meaby wel HÉÉL goed idee :cool: .
    Neej, vind het alleen zo raar.

Zo'n Lokale Gameboer, gaat er ECHT voor open, wat hem vast wel wat zal gaan kosten.
    Maar zijn liefde voor de Gamers, laat hem dat doen.

En de DIXONS, wat een MEGA groot bedrijf is, houdt de winkels gewoon dicht......
    Zou je net zeggen, dat het andersom zou zijn.

Dus ga ik 1 December even de reden vragen ofsow ;).

En Toxic Squirrel, jouw idee, gaan we dan meaby toch maar om 00.00 uur uitvoeren.....

3. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Precies wat je zegt, kleine bedrijven luisteren naar de klanten en grote doen dat ook alleen die doen er niks mee en de kleine wel _0/

4. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Wat boeit het nu allemaal. We hebben allemaal een pre-order kit dus een xbox krijg je echt wel. Het lijkt me niet meer dan normaal dat Dixons zijn winkels dicht zal houden. Het is n.l. niet te betalen qua personeel om dit te bekostigen voor een beperkt aantal gekken die om 0:01 hun xbox willen. Zoveel winst zit er niet op een xbox360.

En ja, de lokale gameboer is vaak een éénmanszaak en die wil zich onderscheiden t.o.v. een winkelketen. Op prijs kan hij het niet winnen en op voorraad ook niet van de grote ketens. Dus dit soort idiote acties zal hij wel doen en hij is de eigenaar dus qua loonkosten valt het allemaal wel mee. Hij kan zo een paar xboxen extra verkopen........

Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  5. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Juist.

6. m@urice

m@urice Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het is Donderdag koopavond.Ik ben er wel voor 21.00 uur.Mischien blijft de zaak wel open tot middernacht en zoniet ga ik ergens in de buurt een biertje drinken en ben ik om 23.30 weer terug.

7. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben ook van plan met een vriend of vrienden eerst watbij de zwarte ruiter of bij fiddler te gaan drinken en dan als ik het druk zie worden er ook maar heen lopen om er tussen te gaan staan!

8. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik heb een van de belangrijkste verkopers gesproken van de gameshop in Den Haag... Hij zei me vanmorgen dat de winkel gewoon om 21:00 uur dicht gaat... Daarna openen ze weer om 00:00 uur... Je kunt er dus niet binnen blijven wachten na 21:00 uur...

Ik heb nog eens nagevraagd hoe het zit met de preorders, hij verzekerde me dat iedere pre-order kit gamer een Xbox 360 zal krijgen, of je nu in de nacht van 1 op 2 december (zero hour) langskomt of de volgende dag (2 december overdag)... :cool:

Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  9. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar misschien staat de cameraploeg er bij s'nachts worden we bekent net zo als al de mensen die een psp gekocht hebben toen der tijd bij de gameshop :+ :9

10. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee of de E-plaza in Den Haag (Leyweg) ook een midnight launch houdt?

Greetz

11. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Dr. Games in Utrecht houdt een midnight launch. Puur voor de pre-orders. Ze krijgen er 60, ik ben nr.30 :)

Ik ben er ook om 00:00 bij.

12. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0

ja leuk voor eigen gebruik van gameshop dan he ... :) niet voor 2 vandaag ofzo... moet namelijk eigelijk volgende dag naar school... is niet echt super als een leraar je herkent ;)

maar btw goed nieuws dat ik hem 100% zeker krijg dan ook :)

13. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als de rij niet langer is als 2uur wel...aangezien ze van 0.00 tot 2.00 open zijn..

14. marco3key

marco3key Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een mooi voorstel wil jullie wel terug brengen naar vlaardingen is dat mooi of niet laat eff pm achter dat ik je kan bellen

greets marco3key

15. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    super!! ik heb je een mailtje gestuurd

nogmaals thanks man

16. marco3key

marco3key Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    graag gedaan dan hebben we me`t z`n alle een knal avond of nacht bij de gameshop vond het niet zo verstandig dat er mensen met een 360 in den haag achter blijven in de koude tot 4 uur in de ochtend dus je kan als je thuis bent er gelijk op los gaan gamen.. me gonna do the same.....

GAMESHOP RUELZZ en natuurlijk iedereen dat verd...de xboxshirt aan koud of niet ;-)

greets marco

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Replay Den Bosch sluit de deuren op 1 december om 21.00 uur (koopavond) voor de "gewone" klant....ik ben er dan al en blijf daar lekker na sluitingstijd een paar uur gamen met die gasten. Om 00.00 uur gaat de winkel weer open voor iedereen die de X360 gepreordert heeft en een kitje heeft, ik ben er dan al en heb um dus ook als eerste daar :cool:

18. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien bekend of er in Alkmaar een midnight launch ergens gaat plaatsvinden?

19. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Crap... Ik denk dat hier (Bergen op Zoom) niemand de deuren om 0.00 open zal doen.
    Ik zal gewoon de Dixons om 09.00 binnen moeten stappen.
    "Hallo, mag ik 2 Xbox 360's, en een sloot games?"
    (Moet er ook een meenemen voor een maat)
    "Das dan 1000 euri alstublieft..." O-) weej

Hey, lijkt me leuk als iedereen wat foto's post van dat Midnight Launch gebeuren!
    Feestende mensen met 360's midden in de nacht enzo...

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij ook heel leuk als iedereen hier van het forum, die zijn X360 's nachts ophaalt en de dag erna vrij is, mekaar toevoegd op Live en lekker de hele nacht gaat zitten gamen (ik ga dat sowieso zeker doen :D) :)
    Op die manier hebben we ons eigen "feestje", krat bier erbij....en proosten op een nieuw tijdperk in de games-historie ! :cool:

Laatst bewerkt: 24 nov 2005

Deel Deze Pagina