das nep das al een keer eerder online verschenen foregames in tilburg weet donderdag middag pas of ze wel open mogen gaan die nacht. laten we maar hopen van wel voor harry potter mogen winkels wel open gaan
Inderdaad, ik heb daar ook mn pre-order geplaatst.... Ik hoor vandaag dat Replay in Tilburg wel een midnight release heeft (voor mensen met pre-prder alleen). Ook geeft Replay bij gelijktijdig aanschaffen van acc. en games 10% op die artikelen.... Ik hoop dat Foregames in iedergeval iets doet want een maand of twee geleden hadden ze het over midnight release en 4 games halen 3 betalen.... Dat zal ook wel niet door gaan............
RodmanSan; ik ga mijn xbox360 ook op donderdag halen bij de replay in eindhoven samen met een advance start kabel en een play & charge kit. Heb vandaag COD 2 ontvangen van Gcshop dus die kan ik in ieder geval meteen spelen bij thuiskomst.
Verkoopt Replay hem al daar dan? Ga dan gelijk met De Xbox 360 even langs naar de Dixons, en daar laten zien dat ze hem al verkopen in Eindhoven. Dan even hier melden dat je dat gedaan hebt, kan ik gelijk naar de Dixons in Eindhoven vragen of ik hem ook al mee krijg!