1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb voor school een project en moet van een euro zoveel mogelijk maken. Weten jullie nog een manier?
     
  2. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    vrijwilligerswerk, koop voor die euro twee kopjes koffie, bij het leger des heils
     
  3. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
    :D omwissellen bij de bank voor centen
     
  4. VinZ

    VinZ Guest

    Laat er in Azie een Versace jurk van naaien in zo'n mega onderbetaald naai-atelier en verkoop die :p
     
  5. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien kan je voor die euro ergens in Afrika een dag eten of iemand een polioprik geven
     
  6. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    koop 2 lege CD'tjes van een euro, fik er een game op en verkoop hem door voor 4 ps. Dan koop je er 16, verkoop je door voor 64e.

    Maar volgens mij mag dit niet van de school OF mods hier ;)
     
  7. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ga auto's wassen.
     
  8. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een hersenloze, niet gemeende reply:
    Stop de euro tussen je vingers, sla iemand van achter neer en beroof hem van alles wat hij heeft ;)

    Nu even iets zinnigs:Ga langs bij verschillende bedrijven en vraag of zij nog spullen dumpen. En geef ze dan het symbolische bedrag van 10 cent ofzo :p ik werk in een industrie - terein, en wat daar niet wordt weggegooid of weggegeven... :'-(
     
  9. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ga geluk hebben met gokken :D
     
  10. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    leg hem onder een wals dan word die groter:p
    of je koopt er wat papao voor, scoort altijd
     
  11. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Slik hem in, en schrijf in je testament dat je je levensverzekering doneert aan de school. ;)
     
  12. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Makkelijke keuze he, koop een stapel goedkoope beursaandelen en hoop op winst, veel winst. :)
     
  13. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    koop 1/2 flessen siroop en ga limonade verkopen in de buurt van een strand/badplaats op een hete zomerdag voor 50 cent p/s. Tel maar uit je winst.

    Je kan natuurlijk ook wietzaadjes kopen, een paar wietplantjes telen en de oogst verkopen tegen een redelijk prijsje :). Alleen weet ik niet of dat de bedoeling was van jouw school :D.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2004
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    easy: zet het op de bank en wacht een paar honderd jaar. De rente maakt jou miljonair!
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Na 100 jaar heb je nog maar 50.984€ als je die ene euro uitzet met de rentevoeten van tegenwoordig hoor :+
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2004
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ritsel ergens een oude metalen plaat, en zaag daar kleine rondjes uit. Met een hamertje en een kwastje met wat verf moet je die euro dan toch makkelijk na kunnen maken.
     
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je die euro van school hebt gekregen ben je al geslaagd; je maakt zo van niks een euro. En anders koop je er toch gewoon 3 zakken kaasknabbels van, dat is ook lekker. en leerzaam.
     
  18. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kon bij mij in de buurt een keer een sporthal kopen voor €1. Het symbolische dan, want er moest veel aan gedaan worden. Misschien staat er in jouw buurt ook zo een grote sporthal, alleen dan waar niks aan gedaan moet worden voor €1. Succes
     
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Je mag mijn manager worden, geven we een optreden in bejaardenhuizen en verkoop jij kukidenttabletten of limonade
     
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor de reacties, ga miss. wel effe aan het branden ;)
     

Deel Deze Pagina