1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

# 1 Sniper toernooi GoW

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door iT heatshot, 12 mei 2007.

1. Dit toernooi gaat toch nooit door.

2. iT heatshot

iT heatshot Guest

dit toernooi gaat niet door. Goed zo robert !

3. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja ik speel geen GoW meer, maar Exsitence is een kei goeie speler en veel succes ShocKerR.

B U U & ShocKerR

RiP was geloof ik de beste clan dat ik in ben geweest tot nu toe...... RiP had veel bereikt en tot slot ook heel bekend bijna iedereen kende ons. Ook was best wel jammer dat het A team van RiP overgelopen was naar qG maar ja goeie tijden.

4. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    @ Pine NL Nope :thumbs:

@ Jelano No Problem , was alleen beetje geirriteerd door opmerking
    van Pine NL ..... no hard feelings\o/

5. Jelano

Jelano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok is goed jonge want we houden het wel gezellig hier*)

6. iT heatshot

iT heatshot Guest

RiP had toch niet veel langer bestaan, clans met sponsers en dergelijke krijgen de goeie spelers, RiP was indeed de betere uit de andere clans, wij kwamen uit het niets en wisten nog (oud) qG-HLH-AoD en meerdere te verslaan. We speelden ook nog tegen nS, dit hebben we echt net aan verloren tweemal 4-5 gespeeld 5-0 gewonnen weliswaar maar die laatste map op mansion met de host pistol van qG I absyilnth was te groot en verloren door alleen zijn pistol, ik denk dat op qG na geen enkele andere clan deze scores bij hun konden halen

4-5 Tyro Station On host
    4-5 Canals Off host
    5-0 Escalation On host
    (5-4) Mansion Off host deze map is overnieuw gedaan omdat een van de spelers eruit lagde in de 4de round)
    3-5 Mansion Off host ( deze map hadden wij eigelijk gewonnen maar microz zei dat we hun mening moesten accepteren en overnieuw moesten speelen omdat zei de beste clan waren en ons anders als noob gingen citiren )

Als RiP verder zou oefenen zou dit denk ik met qG samen zeker opgaan maar helaas is het niet zo gegaan.

7. xAoDx RAMP4GE

xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Evil B U U is je montage al af ben wel benieuwd

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

Volgensmij moet ik daar nog aan beginnen als die Ken eens een keer de beelden stuurt. Ik krijg over een weekje mijn monster PC binnen met een 22'' LCD'tje dan zal ik eens aan de slag gaan. Ook heb ik een Dazzle én een capturecard zodat ik weet dat ik alles op kan gaan nemen en dan na een paar weekjes kunnen jullie een clanmontage verwachten.

9. iT heatshot

iT heatshot Guest

lol ik heb net een capture kaart gekregen van me broer, hij heeft veel verstand van pc`s enzo dus hij helpt me mee, :) Ik ga me best doen maar ben atm erg aan het trainen met me clan dus na het wcg kunnen jullie zien hoe ik mijn spel speel bij gears of war, het zijn geen single headshots maar dacht meer aan 2 of 3 tegelijk maybe 4 :D, single headshots is meestal luck ;)

10. xAoDx RAMP4GE

xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

Leuk Bevonden:
    0
    o ik dacht dat je al lang bezig toen ik pas eens bij je in de lobby zat

11. Towel

Towel Guest

Haha die freak is er ook weer op het forum*) Ga je meedoen aan dit tournooi? En maak je deze boys af of zijn ze beter dan jou:D Je was toch zo goed in dit spel? Jammer dat er geen halo2 FFA snipes tournooi wordt georganiseerd...

12. axiK

axiK Guest

En maak je deze boys af? Ik heb beetje gezocht maar FreakinDeII is nergens te vinden op GB of CG. Als hij niet in een of andere topclan zit kan ik me slecht voorstellen dat hij beter is dan de mensen op de lijst. Maar goed ..

13. DMC gamebrothers

DMC gamebrothers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey is dit toernooi al gespeelt of is het gecanseld.

14. g0dLikE

g0dLikE Guest

Er zijn genoeg goede snipers die nog niet in een clan zitten of niet aan het hele clans gedoe meedoen... ik zit weleens in de lobby bij RyuEnigma... hij is misschien wel een betere 1 vs 1 sniper dan al die clan snipers... Dus eigenlijk komt het erop neer dat de winnaars van dit toernooi TWEE VAN DE BESTE SNIPERS VAN EU zouden zijn... dus je hoeft niet zo op te scheppen iT Heatshot.. |:-

Deel Deze Pagina