1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

10 Gratis xbox arcade games voor jou en je vriend als hij een xbox 360 koopt

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kapitein Iglo, 24 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb nu Small Arms alle achievements,
    Zuma lukt het nooit allemaal.. wel al een paar en best verslavende game (je moet dr van houden)
    Bomberman ga ik nog wel doen.. Assault Heroes ook nog, van Marble Blast hoorde ik dat ie vet was.
    De rest hoef ik niet. Miss E4 nog een keer checken, andere verkoop ik wel fzow

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heeft iedereen al iets ontvangen nu dan? Want we hebben het de 2de week van december opgestuurd, en ik heb vorige week een mailtje gestuurd naar xboxwins@microsoft.com (moest zodra je na 30jan niets had gehoord) maar nog steeds geen antwoord.

3. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb precies hetzelfde als jij. Op mail reageren ze trouwens niet, heb er al 5 gestuurd 8).

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Loopt deze aktie nog door ? Zoja, ik wil ook graag als het kan die 10 titeltjes hebben :):

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nee, het liep tot 31 december, en inzendigen werden geaccepteerd tot 31 januari.

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben benieuwd of ik nog wat hoor, want ik heb het begin januari op de bus gedaan. Vorige week ook een e-mail gestuurd, maar tot op heden helaas nog niks vernomen. :{

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Verwacht ook maar niks.
    Ik zit al vanaf 12 november te wachten. :{
    Mailtjes hebben ze nooit op gereageerd.

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Serieus? :eek: Nou, dan denk ik dat het er voor mij ook niet meer in zit! :mad:

9. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ook al vanaf begin november :confused: Eerst beloven ze dat alles goed komt, maar ze houden zich weer eens niet aan hun woord. Typisch MS

10. Twizzler

Twizzler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zal vast iets misgegaan zijn links of rechts dat geloof ik onmiddelijk maar wat ik gewoon niet kan begrijpen is dat er op geen van mijn 10+ mails is geantwoord.
    En wat ik zo lees op diverse fora is dat er NIEMAND ooit een antwoord heeft gekregen van MS op dat email adres.

De xbox servicedesk zegt niks te maken te hebben met deze actie en kunnen er niks in betekenen.

De Xbox is een toffe machine maar het bedrijf wat erachter zit is hopeloos. |:-

Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  11. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spelaanbod/Xbox Live is tof, maar de 360 niet hoor. Als je een ROD krijgt denk je daar wel anders over. ;)

Heb ook maar een mailtje tegen beter weten in bij MS in de mailbox gedeponeerd. Na mid-december nog steeds niets ontvangen.

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Zou het zin hebben hiervoor die supportlijn te bellen, de kans zit er waarschijnlijk wel dik in dat die callcenter mensen natuurlijk niets van de actie afweten. Maar het kan toch zomaar niet dat ze niets meer van zich laten horen bij zulke promoties...

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Helaas... Mijn "vriend" had wel de codes ontvangen, alleen ik niet. Was leuk geweest als ik ze inderdaad had gekregen maar het is niet anders =( Ik hoop wel dat ze er nog iets van laten weten en met een uitleg komen.

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Maar dat kunnen ze toch eigenlijk niet maken, en dan zo'n slechte (geen) communicatie... Maar ja wat kan je er dan aan doen, als blijkbaar de helpdesk je niet kan verder helpen en ze niet antwoorden op dat promotie emailadres. Eigenlijk zou zoiets toch echt aan een consumentenorganisatie gemeld moeten worden, maar de vraag of dat iets oplevert is ook maar zeer twijfelachtig.

15. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag opeens een mailtje gekregen met de 10 code's voor de Arcade games! Vorig jaar december opgestuurd. Tsja.. beter laat dan nooit zullen we dan maar zeggen.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hier nog steeds niks. :{

17. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook....net voor de kerst op de post gedaan.

Had het niet meer verwacht....des te leuker dit.

18. Harro

Harro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier hetzelfde. Voor nieuwjaar op de bus en net een mail binnen met de codes. \o/

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Haha ik ook. Dit had ik idd ook totaal niet meer verwacht. Wel tof though :cool:

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb ze ook eindelijk. Toen ik die e-mail kreeg met "Gefeliciteerd", dacht ik dat ik weer 's spam kreeg en wilde eigenlijk niet eens kijken. Maar toen ik de afzender zag, ging er opeens een lampie branden. :+ Ik heb die gasten trouwens echt gebombardeerd met e-mails waar de codes blijven, hoop vervolgens opgegeven en dan krijg je ze opeens! 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina