1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

10 Gratis xbox arcade games voor jou en je vriend als hij een xbox 360 koopt

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kapitein Iglo, 24 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Mee eens. Dit is misleiding. Dan hadden ze even een week moeten wachten met verzenden asl het een logistiek probleem zou zijn (SS komt op 19-12 uit).

    Ik heb overigens nog geen codes in de mail ontvangen. Maar baal ook van de actie van MS om Sensi te verwijderen uit de line-up. Misschien aardig als de redactie van Xboxworld.nl dit oppakt als zijnde een nieuwsfeit. Wellicht kan er een reactie ontlokt worden bij MS.
     
  2. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    xboxwins@microsoft.com geen ook taal noch teken.
    Heb ze wederom maar eens gemailed waarom mijn "Friend" zijn codes nog niet heeft.

    Als je belt met de helpdesk krijg je te horen dat ze je niet kunnen helpen omdat het via Engeland gaat.

    |:-
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    SS was een van de titels die ik graag wou. Speel die Arcade Games toch maar 5 minuutjes ofzo. Alhoewel ik toch blij moet zijn met 10 Games die ik allemaal nog niet heb gehad!
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb deze topic titel nu al zo dikwijls gelezen en ineens schiet het me te binnen dat een van mn beste vrienden zich een week geleden een xbox 360 heeft aangeschaft. Een dubbel leuke verrassing dus!
    Ik las hier wel wat ongenoegen in de thread aangezien o.a. (of enkel?) Sensible Soccer vervangen zou zijn door E4, maar is dit echt al zeker? Mij hoor je niet klagen, want gratis is gratis. Er staat, natuurlijk, in hun overeenkomst wel van 'MS behoudt zich het recht om zonder bericht de xbox Live arcade games in te trekken of om te wisselen' maar zowel op de xbox.com site als het applicatie formulier staan nog gewoon de oude titels. Nu is xbox.com wel niet altijd even up-to-date naar mijn idee.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Is zeker, heb E4 gekregen en SS niet.
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wat is E4 voor game dan?
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kijk op Youtube, onder de naam Extra Extended nogwat. Dat is zeg maar het zelfde spel, alleen dan voor de PSP.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Omg :eek:
    Ik heb nog geen epilepsie, en dat wil ik graag zo houden :9
    Wat een ADHD game :eek:
     
  9. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je die code's binnen eigelijk? ik heb nog steeds nix binnegekregen:mad:
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    De codes voor de arcade games zullen per email doorgestuurd worden. Als je na 28 dagen na toelating van de inschrijving nog niets hebt ontvangen moet je mailen naar xboxwins@microsoft.com .
     
  11. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, daar heb ik al 3 mails naartoegstuurd zonder antwoord.
     
  12. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thanx voor het antwoord :) ik zal ze ff een mailtje sturen
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Ha, ik besef net dat een vriend van mij met Sinterklaas een 360 heeft gekocht, dus dat is mooi! Toch even die gratis 10 games regelen, is toch wel een leuke actie.

    Op het actieformulier staat btw dat er maar 25.000 prijzen worden weggegeven, dus ik hoop dat ik op tijd ben.
     
  14. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht er nog iemand een 'friend' zoeken :):. Ik hou me beschikbaar
     
  15. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja toevallig heb ik sinds anderhalve week weer een xbox360 kon hem toch niet missen en heb besloten weer te beginnen met gamen op dat ding.

    Ik las van deze aktie endat lijkt me wel wat, als iemand dus samen met mij deze aktie zou willen delen dan ben ik koper van de xbox360 en jij mijn vriend :)

    Ik hoor het graag van iemand!
     
  16. wibraman

    wibraman Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik je vriend zijn :) ?
     
  17. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie trouwens dat ik in mijn 5jarig viering zit hier op xbw :) is het alweer zo`n tijd :)

    Helaas was iemand anders je prive voor wibraman!
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  18. wibraman

    wibraman Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer. In ieder geval veel plezier met de games!
     
  19. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    De deal is dus naar snake88! wel een leuke aktie ik had de arcade pack en nu wordt dat ook nog eens aangevuld :)

    Kl*te ik les net dat het titels zijn om te downloaden en ik heb een arcade pack.... mmmmm dat wordt een harddisk halen ben ik bang.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  20. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry wibraman, was je net voor, maar er komt vast nog wel iemand anders voorbij.

    @ Monkeyk: dat wordt idd een harddisk, wordt lastig op een memory unit. Misschien dat de games op 2 units passen..

    Heb je btw nog een pm gestuurd met de gegevens, hopelijk duurt het niet zo lang tot je mail krijgt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina