1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

100.000 jubileum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Viktortje, 29 dec 2007.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit onderwerp is inmiddels al vaker besproken. Voorheen waren afbeeldingen in signatures hier helemaal niet toegestaan. Omdat er toch vraag naar was vanuit de community hebben we besloten om de afmetingen van een 'gamebar' aan te houden zonder animaties e.d. Grote afbeeldingen met of zonder animatie nemen alleen maar meer ruimte in beslag en trekken meer aandacht dan hetgene waar het daadwerkelijk om gaat, de discussies zelf. Andere sites denken daar weer anders over, wij vinden het niks dus zullen het ook niet invoeren.

Ik ben het met je eens dat het wel zo netjes is om ook een reden te vermelden als een mod je thread sluit. Als je wat voorbeelden zou willen posten zal ik er nog even naar kijken. :) Op zich zijn de moderators die achter een subforum staan ingedeeld je aanspreekpunt voor vragen e.d.

Standaard kunnen we het alleen maar voor het gehele forum instellen, en dat willen we niet. HTforum gebruikt volgens mij geen vBulletin, dus ik vermoed dat zij over andere instelmogelijkheden beschikken.

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het erop houden dat het dan jou mening is. Maar als je mega banners onderin posts wil, flashing avatars met hele foto galerijen zou je eens een kijkje moeten nemen op het harry potter of k3 forum. Dat is de ware hemel voor je, volgens mij zul dan ook snel bekeren.

Owja, en compleet met cookieX voor de rest van het verhaal.

3. SysanApse

SysanApse Guest

Oke , ik heb mijn punten gemeld.
    Misschien kan er in de toekoemst nog dingen veranderd worden.
    Bedankt arjan voor je reactie , ....

Deel Deze Pagina