100 Gb Xbox 360 Hard Drive?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 14 mrt 2006.

1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Als Fardo het zegt

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    lang genoeg om alvast een 20 GB HD aan te schaffen? of gewoon nog ff aankloten met mijn MU

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Koop gewoon die 20000MB HD Dullie ;)

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    tsja....ik moet altijd op mijn centjes letten he ;)

5. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    20 gb die kost toch 99 euro los? wat moet een 100 gb dan wel niet kosten? netzoveel als een 360 zelf:confused:

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    That's the question _O_

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De losse harde schijf wordt volgens dit bericht toch niet €100,-?

8. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    pff 13 gig maak je toch niet op, en als je zo kansloos bent om 13 gig aan demo's te downloaden en niet te verwijderen na een dag, ben je zelf apart bezig :p.. 100 gig is gewoon een volgende marketing stunt om mensen weer geld te laten betalen voor iets wat je helemaal niet nodig bent of uberhaupt gebruikt.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik het wel mee eens.. De meeste demo's verwijder ik na 1 dag, behalve die van CoD 2 want die is vet :p

Ik zie niet in hoe je die 20 GB anders vol krijgt, tenzij developers gaan werken zoals FF XI..

10. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    haha dit is grappig 100gb weet je wel niet wat dat kost los? en dan het kastje...dit is best grappig!

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    nee, dat niet. maar die mensen met een premium hebben al €100 meer dan mij betaald, en dan komt er ook nog eens de prijs van deze HD bij ;)

12. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben het hier over een laptop schijf (2,5") en daar is 100gb echt behoorlijk veel voor. En dan beginnen de prijzen vanaf 170euro of iets in die richting. Nou kan MS ze natuurlijk wel goedkoper krijgen door massa productie maar ik betwijfel ten sterkste dat ze deze schijven bij de nieuwe premium paketten gaan stoppen of ze voor een fatsoenlijke prijs los gaan verkopen.

13. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Mja...er is wel vroeger gezegt dat er een een 20,40 en 60gb variant zouden komen..alleen of ze dit doorzetten... de 40gb zal wel lukken maar 60gb word ook al prijzig als je het gaat vergelijken de wat de 20gb nu kost...

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    100GB Hard Drive Rumor False
    >> There's been a rumor today on the internet that the US Xbox 360 Premium Pack would, starting April, include a 100GB HD instead of the current 20GB. I didn't post it here 'cause it didn't sound very realistic and it's now been officially denied by Microsoft via the Team Xbox GamerScore Blog:

15. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    als je premium koopt ben je altijd nog goedkoper uit qua spullen als een core systeem

het is alleen dat als je nu een premium koopt je goedkoper uit bent dan wanneer je em paar maanden gelden heb gekocht want een core pakket heb je gewoon drie keer niks aan

en ik heb aan 13 gig meer dan zat en zon 100 gig hd zal wel 200 euro kosten.

16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    ps3 schijnt standaard met een 60 gig HD tekomen. misschien is dit weer reactie van MS op Sony .

17. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat dat zoveel uitmaakt, want der zullen maar weinig mensen zijn die de HD helemaal vol krijgen met 60 GB. Maar je weet ook maar nooit wat Live! later nog allemaal kan gaan bieden?

18. Dark Vision

Dark Vision Xbox 360 L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Er is nu een project in ontwikkeling bij M$ om je programma's op de televisie op te nemen, wss zal er daarvoor een grotere schijf nodig zijn, als je nog maar 7 GB over hebt op je HD, dan kan je niet veel meer opnemen met je 360.

Nu is het mogelijk via Windows Media Center, maar ik weet zelf niet hoeveel zo'n programma van 30min in beslag neemt.

We zullen wel zien e

Deel Deze Pagina