1000 Lands!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wendy, 16 sep 2002.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik kijk naar dit spel uit en hoop dat ze er wat leuks van maken.
    Voor mij is dit: Rollercoaster Tycoon vs Worms, twee van mijn lievelingsspellen....
    Maar aangezien ik niet van plan ben om online te gaan, ben ik bang dat het spel dan voor mij niet genoeg te bieden heeft....

2. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    een geavanceerdere worms

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    8) Ik hoop inderdaad dat dit een tof spel word... maar ja we w88en het af

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    inmiddels een jaartje geleden sinds er in deze thread is gepost zie ik, maar anyway.. is er nog wat nieuws over deze game? komt die nog wel uit? ik kan er namelijk niks meer over vinden.. en het lijkt me echt een super cool spel op Live..

5. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is inmiddels al uit in Japan, of ie naar Europa komt, daar is nog niets over bekend :mad:

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Goeie vraag, de game is op 20 maart in Japan uitgekomen. Verder lijkt het me onwaarschijnlijk dat de game naar Europa gaat komen. Famitsu (groot Japans magazine) gaf de game 32/40, dus zeg maar een 8. Verder kan je nog info vinden op de volgende links: Xbox.jp en Thousand Land.

Verder ja... jammer dat ie niet komt, maar denk niet dat veel Europeanen op deze game zaten te wachten :p

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Nee, niet echt mijn spel.
    Zolang de jappies er warm voor lopen is het mij goed, gaan de verkoopcijfers voor de xbox daar misschien nog eens wat omhoog. :+

8. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    zo denken meer mensen, alleen dan beginnen de mods vaak te zeuren (no offence);) ;) ;)

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ah bedankt voor de links Gerbo.. ik zal is gaan kijken..

een 8 is tog best goed dacht ik zo.. zeker als famitsu die geeft.. ik zou het jammer vinden als de game niet naar Europa kwam.. maar als ie al sinds maart uit is in Japan zal er denk ik niet veel van komen:mad:

/edit ff op die sites aan het rondneuzen, maar het ziet er egt cool uit.. maar volgens mij is het wel een beetje dood rond thousand land.. in Japan zit volgens mij ook niemand op Live :mad:

Laatst bewerkt: 7 sep 2003
  10. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er stond toevallig een artikel in de laatste OXM over Xbox Gaming in Japan...ik dacht dat deze game ook genoemd werd als één van de betere spellen aan de andere kant van de horizon. Jammer we negen van de tien spellen hier nooit in de winkels vinden. Het concept sprak me best aan.

11. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de titel doet me denken aan een van de mac donalds sauzen: 1000 islands...

12. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    hij doet t bij mij niet

Deel Deze Pagina