Lekkere ribbelige muismat heb je dan.. 39] Je xbox uit elkaar halen en niet meer weten hoe hij weer in elkaar moet.
41) Ga hem ritueel verbranden(lees: Bouw een tempel in je achtertuin, en offer dit keer geen geit, maar je Xbox. Schijnt goed te werken, die geit dan hé)
een geit? lol moek ookeens een x proberen. maar met mn box kan niet want die moet ik al opsturen naar t kabinet met n wekker erin is die geit erna nog lkkr op de bbq?
43] Inlijsten en elke dag in een vreemd taaltje aanbidden waarop je op het eind in huilen uitbarst van geluk en verdriet want je hebt binnenkort de 360 (daardoor ben je uitermate gelukkig) en je bent verdrietig omdat denkt aan de goede ouwe tijden... nostalgie...
dies goed! ja man dies goed maar dan in je koffer stoppen en dan naar uhm hawaii ofsow vliegen (nja je koffer dan he?)
uit elkaar halen en dat xbox logo op de voorkant van je auto plakken de rest bouw je in je stoel ofsow +tvtje(ca. 15o,- euro)
45) nog 3 extra Xboxen kopen en als velgen gebruiken voor je auto. Kan natuurlijk ook als spoiler, of extreme uitlaat.
Ombouwen dat ie op een bom lijkt een enorme timer dr op zetten die afloopt op 2 December en dan op het Museumplein plaatsen.
Mijn Xbox krijgt binnenkort een nieuw baasje. Mijn zwager is gauw jarig en ik dan krijgt hij mijn oude Xbox. Totdat 2 December vermaak ik me dan wel met de Sony PSP.