100) ... Proberen je xbox N64games te laten spelen. 101) ... Wieletjes van een winkelwagen er onder gooien om er mee van de heuvel te kunnen reide.
DAMN allemaal slechte ideeen ik ga em gebruiken als lamp al die neon in mijn xbox verlicht mijn hele kamer
Of we kijken een moderator lief aan () en vragen of ie van 101 1001 wil maken, dan kunnen we nog even doorgaan
Jazeker!!! 106] Je hond er mee laten spelen!. Die kan uhm dan vol pompen met ZAAD! Maar je kan er ook takjes van bomen in bewaren
[109] ketting eraan maken en gebruiken als vintage pimpketting om je nek... [110] scharnieren aan de bovenkap maken, handvat eraan en je hebt een leuk koffertje [111] lang stuk hout eraan maken, en je hebt een apart tennisracket, [112] lang stuk hout eraan maken, snaren erop spannen, het xbox embleem eraf halen zodat het een klankast wordt en je hebt een akoetische gitaar....
113: hem als voetenbankje gebruiken als je speelt op je 360! 114: Hem inzetten bij pokeren in de pauze
115: Hem op ouwejaarsavond vol met vuurwerk stoppen en dan laten ontploffen (wel op een grote afstand blijven hoor ).