Ik ga hem gebruiken als extra betonsteen voor mijn huis , dus dan wordt die meegemetseld in de ruwbouw, zie je later niets meer van, zou wel cool zijn, zo 1 zwart stuk tussen al die stenen En zo een xbox is groot, sterk, en noem maar op, dat deel van mijn huis zakt zowizo nooit in! Echt wel handig. Neenee, nu serieus *) , ik ga hem gewoon naast mijn xbox 360 zetten(in het zicht nog wel) voor als ik nog eens ninja gaiden,... wil spelen(als dat niet zou werken op de xbox 360,...
nr 146 en 11 bevallen me toch het meeste maar dan kom ik wel met 151]gaatje in bore en vol spuiten met pör (vandat iisoleer materiaal dathelemaal hard wordt en uitzet)
moet je toch al redelijk mager zijn om daarin te passen en die scherpe randjes moet je wel even afdekken met wat zachts anders doet het z'n pijn
Gewoon bewaren . Voor de games die niet op de 360 kunnen. Als je hem echt zat bent moet je de inhoud in de gamecube proberen te proppen. Lukt je dit dan ben je echt het mannetje !
Ik ga er van uit dat alle xboxgames op de 360 kunnen...?! Daar wordt nog aangewerkt/nagedacht.... Als ze ons: de xboxfans willen behouden zou ik als ik hun was maar ff wel ervoor zorgen dat de xboxgames er op kunnen
wel een grote koffiekop houder maar wel een leuke xbox logo eruit zagen en er een poepdoos van maken voor de vakantie
De hardware en alles in een playstation 2 stoppen en vanaf nu kan je dan xbox games afspelen op je ps2
LOL bedenk net dat ik ook men irri broertje zijn neus der ff mee plat ken meppe waarna ik ermee gaa voetballe ofzow