1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

12 januari nieuwe aankondiging van Bethesda (Skyrim next gen?)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 9 jan 2014.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Op de site van Only SP is het volgende te lezen en zien:

    [​IMG]

    [​IMG]

    12 januari wordt het duidelijk wat de aankondiging inhoudt. Het lettertype van de aankondiging is het font van Fallout toch? Dat zou dan haaks staan op een Skyrim next-gen. Volgens mij zit XBW voornamelijk te wachten op Fallout 4 :cool:
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit op beide niet te wachten. :+

    edit: Of er moeten, buiten resolutie, ook echt verbeteringen zijn bij Skyrim.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2014
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als deze verbeteringen er komen ben ik wel geïnteresseerd:

    - bijna geen laadtijden meer
    - meer levendige npc's
    - next gen textures
    - aanpassen omgevingen/dorpen zoals je in veel mods ziet.

    Ik vond Skyrim verder best tof om te spelen. Alleen die laadtijden werd ik echt gek van.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Fallout 4 graag. Skyrim was goed, maar niet goed genoeg om daar een next-gen editie van uit te brengen.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laat ze maar lekker een nieuwe ES maken. Ik hoef dit niet echt. Makkelijk cashen zo en de animaties zullen nog steeds kut zijn. :mad:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik schrijf Fallout 4 natuurlijk ook niet gelijk af. Misschien weet ie me meer te pakken dan FO3.
    Helaas heeft Bethesda geen goede game meer gemaakt sinds Oblivion. :+
    Helaas zal die lijst niet gebeuren. iig het 2e en 4e punt. Dat zullen ze bewaren voor een sequel.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ze doen natuurlijk beide,

    Fallout 4 is ongetwijfeld al een eeuwigheid in ontwikkeling , daarnaast nog ESO en er liggen vast ook al plannen voor de volgende ES

    maar aangezien we dit jaar niet op FO4 hoeven te rekenen en andere next-gen RPG's nog op zich laten wachten snap ik wel dat ze even in dat gat duiken met een cash-in

    Tomb Raider doet dat ook, en hoewel ik natuurlijk veel en veel en veel liever nieuwe games zie is dit een goedkope manier voor uitgevers om nog wat te cashen omdat er nu eenmaal nog maar weinig next-gen games te koop zijn

    Die Skyrim update moet dan wel snel komen btw, voor de zomer en dan koop ik hem wel
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zou zo mooi zijn als deze speciale aankondiging Fallout 4 was he...maar die kans lijkt nu erg klein. Een fucking twee jaar oude game man, come on.

    Maar idd...dat lettertype he.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2014
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Moest hier serieus een topic voor komen :+

    Is toch gewoon een nieuwtje/geruchtje etc....

    Maar wordt idd wel SKyrim next gen. Wellicht pak ik hem ergens in de zomer op (als ik een next gen console heb). Heb Skyrim op de 360, maar verder dan twee uur kwam ik niet... haalde het niet bij Oblivion, laat staan Morrowind.

    Wellicht dat een goede update mij dus alsnog zo ver krijgt!
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Klopt, het font is toch echt FO.

    Ik snap overigens niet waarom mensen Oblivion beter vinden dan Skyrim. Het sluiten van die gates, 3 voice-actors, verschrikkelijke gezichten, elke grot was hetzelfde...Oblivion was ik al snel helemaal klaar mee.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Bethesda zei toch na de laatste Skyrim DLC dat ze zich gingen storten op een nieuw avontuur? Nou als dit dat is. Beter trolt Bethesda ons gewoon met een Skyrim voor next-gen op hun pagina en is het gewoon Fallout...maar zal wel niet.

    Yep. Skyrim was in zoveel opzichten beter dan Oblivion.

    En dat font..tja....zelfs dat met die strepen vind ik echt Fallout aan doen, die hele stijl.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2014
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Zou wel een geniale actie zijn overigens!! :D
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Elder Scrolls Online is er ook nog he, gaan ze zichzelf niet erg in de weg zitten als ze Skyrim dan ook nog op de next gens uit gaan brengen? :+
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zou absoluut fantastisch zijn. Maar ja....we gaan het zien zondag.

    Daar zeg je ook wat inderdaad. Die game is nog niet eens uit ook.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    TESO wordt niet door Bethesda gemaakt
    Meer kleurrijke wereld. In Skyrim is blijkbaar niet iedere grot hetzelfde, maar de wereld is doodsaai. Saai, grijs, dor, doods.
    Geen idee hoeveel voice actors Skyrim had, maar ze wisten me stuk voor stuk in slaap te sussen. :+
    Ik vind de graphics van Oblivion ook beter voor zijn tijd dan dat Skyrim voor 2011 was. Meer 'wow' effect.
    Combat was in Skyrim vreselijk. Was Oblivion goed? Nah, maar again, in 2006 stoorde ik me er niet zo aan, in 2011 verwacht je veel meer.
    En damn, om daarna Dragon's Dogma te spelen... ik kon onmogelijk terug naar Skyrim.
    Misschien dat voor mij mijn eigen verwachtingen de ondergang waren voor Skyrim. Wat ik in 2006 nog acceptabel vond kan echt niet meer in 2011 (of 2014)

    Oblivion had iig een veel leukere wereld om in rond te dwalen dan Skryim.

    Zou goed zijn voor discussies als voor de grotere nieuwtjes/geruchten/aankondigingen eigen topics kwamen!
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2014
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Een nieuwe Fallout moet ook een flinke transformatie krijgen hoor. Gameplay technisch zijn beide franchises opzich gelijk, maar beide ook behoorlijk out dated. Zou het dan ook niet erg vinden als de speelwereld een stuk kleiner zal worden om de focus meer op andere dingen te leggen. De games hebben alles, doen alles, maar perfectioneren niks, behalve een verslavingsfactor aanbieden.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit kwam ik net tegen op een andere forum:

     
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Dit geldt dus ook voor mij. Zonder Dragons Dogma dan want die heb ik niet gespeeld :)

    Gezien het aantal posts nu al in dit topic geef ik de starter en jou helemaal gelijk :)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep is prima zo. Anders blijven we er constant over doorgaan in het X1 vs PS4 topic.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Waar het ook niet in thuishoort :+

    Ik zou het zoals Delphiki al zegt wel begrijpen als het Skyrim wordt, maar ik hoop dat ze zich volledig storten op een nieuwe game :)
     

Deel Deze Pagina