[XOne] 12 maanden Gold + Halo Reach helm!

Discussie in 'Games' gestart door ---Diablo---, 19 sep 2010.

1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even gekeken, maar kan het ook via Xbox.com niet vinden. Zal wel aan mij liggen.. Zou jij even kunnen kijken? Weet je toevallig ook of je het ook via de site kan verlengen, of kun je dat beter niet doen?

2. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag gekeken en is er nog

3. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je dan gezien dat de actie nog gewoon loopt? Via je Dashboard of via een site. Als het via een site is.. zou je die link dan even willen geven?
    Ik denk dat ik hem het gewoon via die actie ga doen (als dat dus nog kan). Creditcard gegevens invullen, heb ik geen probleem mee en het vroeg genoeg stopzetten, zodat hij niet overgaat in een ander abonnement doe ik wel meteen. Dan weet ik zeker dat ik het in de loop van de tijd niet vergeet.

Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  4. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet maar toen ik ff bij me vriend zat te reachen was hij er nog ik kijk zo nog wel ff(ik zag op dashboard)

5. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gekeken en hij staat niet meer tussen 'Spotlight' op mijn Xbox 360 dashboard. Zou niet weten hoe ik er via de Xbox zelf anders moet komen..
    Wel jammer.. Maar Eagle4, hoe weet je dat de actie t/m 27 september loopt?

Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  6. mbuist

mbuist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke bedankt voor de reacties. Ik heb uiteindelijk besloten om mijn 12 maanden Xbox Live gold lidmaatschap te kopen op www.gamehubs.com voor €35,99. Dat is natuurlijk een prachtige prijs. Nogmaals bedankt voor de hulp!

Deel Deze Pagina