1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

12 t'm 15 mei is het zover, E3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tha messenger, 1 apr 2004.

  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad ja. Ik weet nog van de E3 van vorig jaar dat ik helemaal gek was van een heleboel spellen die ze daar voor het eerst lieten zien. Nu blijkt dat een heleboel van die spellen helemaal niet zo goed blijken te zijn geworden dan aanvankelijk werdt beloofd.
     
  2. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Mijn verwachtingen: Een hoop nieuwe games worden aangekondigd, uiteraad meer info omtrent de Playstation Portable en de Nintendo Duel Screen..

    Ik hoop op:...een handheld die wordt aangekondigd door Microsoft, veel nieuws omtrent de volgende games: Halo 2, Jade Empire, Starcraft Ghost en Perfect Dark Zero..

    Ik hoop dat het weer net zo mooi als het jaar ervoor wordt dan heb ik weer een hoop te lezen en te kijken!
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik hoop op Ghost Recon 2, maar dan een grote verbetering tegen over de eerdere delen. Het zijn goede spellen, maar er kan nog flink wat aan verbeterd worden.

    Ben benieuwd naar het nieuws van Halo 2 en Full Spectrum Warrior, hopelijk veel media en wat meer duidelijkheid van hoe-en-wat in het geval van Halo 2.
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, Ghost Recon 2 zou wel vet zijn, maar dan met idd meer variatie t.o.v. de vorige delen en een betere grafische egine, zoiets als die van Rainbow Six 3.
     
  5. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik vond de vorige E3 juist tegenvallen. Deze wordt denk ik weer ouderwets cool met allerlei nieuwe titels :)
     
  6. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    MS gaat hopelijk veel coole spellen aankondigen en ik verwacht precies datzelfde van Rare. Nieuwe beelden van Kameo en vooral de aankondiging van PD: Zero... Can't wait!
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    en mooie babes:9
     

Deel Deze Pagina