13-jarige jongen per ongeluk opgehangen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DarkSoldier, 4 apr 2004.

1. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Een 13 jarige jongen wilde voor de grap zichzelf ophangen, zodat z'n moeder zou schrikken, per ongeluk gleed hij uit en brak z'n nek.De jongen was een grote van van Jackass. De tante van de desbetreffende jongen heeft al kritiek op het programma geleverd, en waarschijnlijk krijg je hierdoor net zoiets als games/films en geweld. Wat vinden jullie hiervan?

PS: misschien nieuws van paar dagen oud, maar et kwam nu pas bij me op om hier een topic over te starten.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Er moet altijd iemand de zondebok zijn als dit soort dingen gebeuren. Meestal kijkt men dan meteen naar TV of games, wat ik nou niet erg passend vind.

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het sowieso een ontzettend zieke grap van die jongen om op die manier je moeder te laten schrikken. En tja.. die discussie weer dat televisie en games voor gewels zorgt en dat soort dingen. De jonges van Jackass hebben zichzelf nog nooit bijna opgehangen naar mijn weten en ik zie regelmatig jongens in bosjes springen en zie daar verder weinig ergs aan. Vooral kinderen kunnen uiteraard erg beïnvloed worden door zulk soort programma's, maar dat is natuurlijk ook de taak van de ouders om daar op te letten lijkt mij.

4. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Helemaal mee eens, de jongen was naar mijn mening oud genoeg om te kunnen weten dat dit slecht zou kunnen aflopen en ook niet eens een leuke grap was als ie wél gelukt was. Ook doet Jackass dit soort dingen idd niet, oke, die gasten bij Jackass doen lompe dingen zoals in een draaienden propeller springen ( waarschijnlijk zachter gezet), en met wilde dieren spelen, maar geen dingen doen waar de levensdreiging dusdanig groot is zoals bij deze grap.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Trouwens, wat heeft het voor zin om jackass de schuld te geven? Er staat toch duidelijk aan het begin van het programma dit niet thuis na te doen en dat het door professionals gedaan wordt.

6. nielzo

nielzo Guest

ja maar denk je nou dat dan niemand het echt gaat doen?

7. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    dit krijg je nou van die jackass elende, die troep moet echt van tv want er komt alleen maar verdriet van. Kijk liever naar fullhouse dat is ook leuk en je kan er nog wat van leren ook.

8. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk liever naar sesamstraat dan in dat geval, kan je meer van leren.
    Je moet de tv-programma's/games er niet de schuld van geven. Dan ontwijk je het probleem. Het probleem lag bij die jongen zelf. Maar hier is al vaker een discussie over geweest.

9. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ik prefereer klokhuis, daar kan je pas van leren.

10. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    tjongejonge, mag ik dan even weten welke spellen je allemaal speelt? owee als er geweld in voorkomt!:{

11. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat een 13-jarige jongen toch best weet dat het goed kan misgaan; het is zijn eigen grote fout.

wat ik nou niet begrijp is waarom de ouders nooit ervan; bv slechte opvoeding, gebrek aan waarden en normen etc..

12. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Die jongen is gewoon ziek in zijn hoofd als die zoiets grappig zou vinden. Dat is toch gewoon stom ? Is net zoiets als een mes voor je keel houden ofzo.. Denk ff na ofzo.
    Die jongen is gewoon niet helemaal in orde geweest. En het is helemaal belachelijk dat ze Jackass hiervan op de kop zouden gaan geven! Het team van jackass gaat toch ook niet aan een touwtje bungelen om hun moeder een hartaanval te geven of wel dan ?!?!?! Das toch gewoon idioot!

13. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb niet het idee dat hij dit heel serieus bedoelde hoor! :+

14. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    geen touw in huis halen is een oplossing

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    geen kinderen nemen is een betere oplossing

16. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik ben 13 denk je nu echt da ik me aan een touwtje ga laten bungelen, dacht het niet.
    of hij is ziek, of krijgt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te weinig aandacht. maar ja, persoonlijk zal hij niet helemaal 100% zijn, naar mijn idee.

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja kom nou, ik weet dat je het een beetje humoristiche bedoelt ten misnten dat denk ik dan. maar dat is natuurlijk onzin.. want als er geen wind was was hij niet uitgegelden dus moeten we Moeder Natuur de schuld geven..:confused: :{ ;)

18. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat dat kind ook veel omging met personen die veel uithalen enzo, zodat hij een beetje opgefokt werd door zijn vrienden om dit soort dingen uit te gaan halen. Ik had ook gehoord dat hij geen angsten kende, en dus niks uit de weg ging. Iemand die geen angsten kent denkt er dus ook niet bij na wanneer hij zichezelf voor de grap gaat ophangen. Ik zou er in eerste instantie ook geen gevaar in zien, omdat je zelf denkt dat je het wel onder controle hebt. Dus of er iets echt goed mis was met deze jongen, weet ik ook weer niet zo zeker,

19. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    Als de ouders van dat kind hem beter hadden opgevoed was dat nooit gebeurd . Zo iets is geen grapje en dat had dat kind op een 13 jarige leeftijd kunnen weten.

20. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als een kind veel omgaat met kinderen die ook niet goed luisteren naar hun ouders, hebben ouders daar echt geen invloed op. Ouders weten maar de helft van wat een kind meemaakt. Dus aan die opvoeding alleen, heeft het echt niet gelegen.

Laatst bewerkt: 5 apr 2004

Deel Deze Pagina