MOET je vrienden hebben Ik denk niet dat ik veel mensen kan werven want de meesten vinden mijn hobby nutteloos. Maar ik hou nog wel van ze...
ik heb ff wat vragen Moet je een foto maken met andere mensen die ook op xbox live zitten? bijv. ff naar mijn huis foto maken, dan iedereen weer naar huis, om tegen elkaar te gamen, dat controleren ze ofzo, of begrijp ik het verkeerd, dat je gewoon iedereen mag uitnodigen die je wilt ook al hebben ze geen live? Moet je met 5 of met 6 man zijn, omdat ze zeggen 5 vrienden?
Moet je een foto maken met andere mensen die ook op xbox live zitten? bijv. ff naar mijn huis foto maken, dan iedereen weer naar huis, om tegen elkaar te gamen, dat controleren ze ofzo, of begrijp ik het verkeerd, dat je gewoon iedereen mag uitnodigen die je wilt ook al hebben ze geen live?
Nope alleen met die geheimzige boodschap ... dus zoveel mogelijk mensen maar de tv met boodschap moet zichtbaar zijn
Krijgt iedereen op de foto een goodie bag of alleen degene die t organiseert? Ik weet niet of het mij gaat lukken, ik heb wel meer dan 5 vrienden natuurlijk maar of ze allemaal die avond kunnen en of ze mij die goodie bag gunnen week niet
dat zal ik dan wel zijn! Maar, wat k wel leuk vind aan dit idee is dan microsoft met dit voornemen ervoor zorgt dat er een hoop Lans worden gehouden.
Ja zekers een leuke actie, maar ik denk dat mijn maten op zaterdagavond toch andere dingen te doen hebben...
je bedoelt natuurlijk uitgaan, maar dat doe je toch erna lekker, zo rond 12en moet je dan gewoon stoppen.
Ik heb wel Xbox LIVE maar geen vrienden... Als je nou met een club mensen afspreekt die bij elkaar in de buurt wonen, dan ga je met z'n allen bij iedereen een keer op de foto en krijgt iedereen een goodiebag. Dat moet wel lukken tussen 20:00 en 0:00. Moet je wel even van trui en pet wisselen, anders valt t op..
Volgens mij kun je best met je ouders op de foto hoor........ Vrienden is namelijk zo'n rekbaar begrip. En MS heeft toch een vast aantal goddie-bags besteld die opmoeten, dus het maakt ze echt niet uit met hoeveel mensen je op de foto bent en met wie. Het is gewoon een grote PR stunt dit, eigenlijk.
Jullie mij op idee brengen! Ouders, zus en alst lukt hond op de foto en proberen toch een bag te krijgen. Beter willen ze t doen en krijg ik dan alsnog een bag want me vrienden vinden het allemaal een rot tijd enzo. Nja zie jullie vanavond op live!!!!
Fuck zie nu pas dat die gamekings gasten langs komen, maar ik heb helemaal geen lan ofzo dus als ze langs komen dan is dat ook niet echt al te leuk