1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] 13-mrt-2004: Night of Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door ErroX, 12 feb 2004.

1. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Haha zullen ze blij mee zijn :D

Nah dan vraag je toch of zij mee willen spelen?

2. Coca-Koola

Coca-Koola Always Coca-Koola

Leuk Bevonden:
    0
    veel plezier vanavond allemaal

3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    *jalooooeeeerst!!!!
    :mad:

Geen lan ergens in amsterdam trouwens ???:'-(:'-(

4. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    leuk zo'n night of Xboxlive. beetje jammer alleen dat mn chello verbinding nogal te wensen over laat als het zo druk is.... eerst wilt ie niet connecten en daarna heb ik veel lag..

5. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet een foto maken dat je daar helemaal alleen zit en dan erbij schrijven van stuur me alsjeblieft die goodie-bag want ik heb geen vrienden en dan heb ik toch nog wat te doen :p

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nou, footootje geupload, en het staat erop! :p
    Leuke avond gehad en kom maar op met die goodiebag _O_

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    omg, sommige mensen hier, zijn eg HELEMAAL de weg kwijt..

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wat staaat er?

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    wat staat waar?

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Je zou toch om 12.00 uur/ 00.00 uur een plaatje in beeld krijgen waarop je je met je vrienden moest fotograferen? Ik heb nix gezien..

11. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Het moest het dashboard zijn. Die heb ik als achtergrond, maar doordat de TV 50Hz is, loopt er op de foto een donkere balk overheen, die zit precies op de bovenste helft...

12. gerjan

gerjan Guest

waarom zijn er 3+ threads over nightofxboxlive?8)

13. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    hehe jahoor tis gelukt! Gelukkig staan die foto's op alfabetische volgorde :confused: dan ken je nog s iemand terugvinden... (check ook fizzwidged eens :+)

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Of anders gebruik je de zoekfunctie van je browser.... Edit -> Find (on this page)....

15. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    CTRL-F vind ik makkelijker..

Die foto van Sir White NL staat er 20x op ofzo, en die is ook steeds exact hetzelfde, dat valt wel heel erg op. Jammer dat ze niet allemaal verschillende foto's hebben gemaakt. Ze hadden wel vel Xboxen staan zo te zien.

Foto's staan nu gewoon in volgorde van uploaden lijkt wel, zal wel makkelijker zijn. Voor die persoon die dat allemaal moet controleren is 't wel veel werk denk ik, op zondag... Dus vind ik het zo ook wel prima hoor. Maar volgens mij kijkt hij niet goed, want Dutch Destroyer staat er met z'n blote reet op, dat hoeft van mij dan weer niet...

Als ik de foto's zo bekijk, zijn er nog veel mensen die de regels niet 100% begrepen hebben. Sommigen hebben geen scherm op de foto, anderen hebben het verkeerde scherm, dus niet die mededeling op het scherm en veel mensen hebben te weinig personen op de foto. Je kunt zo wel leuk zien hoe iedereen er bij zit..

16. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Een geslaagd feest lijkt me !
    Laten we allereerst Minibutcher feliciteren met het feit dat hij de TV haalt, congrets man TOP !

Wij hadden een feestje met 30 man/vrouw, waarbij iedereen zijn eigen Xbox, Tv & LIVE ACCOUNT had. Teven hadden we een glasvezelverbinding van 4 mb upload en 8 mb down, dus dat liep helemaal top.

Wat jammers was, dat niet iedereen zich had ingeschreven en wat die foto betreft, tja dat was onze manier van omgaan met de regels. We hebben in ieder geval een top LAN gehad van 16.00 uur tot 09.00 uur op Zondag.

Ben benieuwd wie met die mooie prijzen aan de haal gaat ?!

Witkees alias Sir White nl
    Dutch Ghost for LIVE ! _O_

Laatst bewerkt: 14 mrt 2004
  17. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan toch niet met meerdere acoounts op 1 IP adres gamen? Of kon je meerdere IP adressen op die verbinding gebruiken?

18. Pedroso

Pedroso "DE GEK IS BACK"

Leuk Bevonden:
    0
    meerdere IP adressen

We hadden op die verbinding van White allemaal ons eigen ip adres die we moesten instellen zodat we allemaal makkelijk online konden komen. We hadden de keuze uit zo´n kleine 250 a300 ip adressen en het liep als gegoten. Het was een zeer geslaagd feest volgens de hele DG-crew *)

Pedroso}:] (die het iedereen kan aanraden en afwacht wanneer het volgende feestje van xbox live is _O_ ).

19. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de prijs is bekend: de XBOX gaat naaaaaar ..... Sir White NL. van harte man. als je mij ook maar 1 keer met die nieuwe box afknalt ............

20. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Terecht. Wat moet dat een koel feest zijn geweest!

Deel Deze Pagina