Hoi Jongens, Bedankt voor de ontzettende leuke reakties. De 13-03-2004 hebben we gebruikt als een "verkapte" meeting van onze club "De Dutch Ghosts". Dat dit een meer dan uit de hand gelopen grap is geworden, merkten we aan de opkomst en de mogelijkheden (8 mb upload via een glasvezelverbinding, alle netwerken te beschikking en een chineese maaltijd. Dus met een verplichte kostenplaatje van € 7,- was dit goed te doen. Het is natuurlijk altijd tof om te horen, dat je in de prijzen bent gevallen en dat neem ik voor alle moeite die het met zich mee heeft genomen, graag in ontvangst. Ik heb net gehoord dat ons ICT Lyceum in mei van dit jaar een upload snelheid gaat krijgen van 100 MB !!!! De ruimte is er (heb zeker plaats voor 150 a 200 Xbox'ers), de middelen zijn er en zin in een gezellige LAN heb ik ook altijd. Dus als mijn directeur het nog een keer goed vind, ga ik misschien voor de zomervakantie dit organiseren. Belangrijke voorwaarden: -geen drank -geen drugs -respect voor elkaar & lots of FUN ! Spreek jullie later, Witkees alias Sir White nl www.sirwhite.tk
Ik vraag me ook af of iemand anders hem al heeft, want het zou binnen 2 weken komen en ik heb nog niets gemerkt.
Ja, morgen zijn de twee weken om, lijkt me sterk dat ze op tijd zijn.. Maar dat zijn we van MS acties gewend. 2 weken is 2 maanden op hun kalender.