1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

14 maart - wat wordt er meer verkocht

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door TheFlood, 12 feb 2003.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk Metroid Prime, dit spel wordt enorm gehypt. Dit is ook wel zo met Live, maar niet iedereen met een xbox kan xbox live installeren. Maar iedereen met een GC kan wel MP spelen. En aangezien het aantal verkochte xboxen en GC's nou ook weer niet zo ver uit elkaar ligt, lijkt mij dat MP beter zal verkopen.

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dat was eigenlijk niet het punt waar ik op doelde...

Ik bedoelde: Metroid Prime is een FPS (of FPA, wat jij wilt..) en heeft zo een kleinere doelgroep als de Live-set waarmee verschillende soorten spellen online gespeeld kunnen worden en daardoor dus een grotere doelgroep heeft.

3. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    MetroidPrime. er zijn 500 live pakketjes beschikbaar, er zullen echt wel meer dan 500 MP kopieen worden verkocht.

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    500 Live pakketjes beschikbaar ??

Weer iemand die dit leugen gelooft...
    Kijk eens in het Xbox live/lan deel van 't forum...

5. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    ja ok maar ik denk zelfs eerlijk gezegd dat de mensen die nou een XBOX hebben meteen op 14 maart een XBOX live pakketje gaan halen...en de casual gamers zullen daar wel ff mee wachten:/
    maarja het is eigenlijk gewoon loos om hier een topic over te starten...we zullen wel zien in maart

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Vind het niet loos, want er is een discussie op uitgelopen.. Dan is het niet loos, toch ?

7. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie het net. maar de post waarin dit wordt vermeld is pas van vandaag dus zo het is pas net bekend en jij doet alsof het al maanden duidelijk is.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Metroid Prime zal veeeeeeeeeel beter gaan verkopen als live.
    Maar er is 1 spel dat zelfs nog beter als mp zal verkopen: Zelda the wind waker op 3 mei

9. Serden

Serden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ------------

Laatst bewerkt: 9 mei 2013
  10. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt dan aan je vriend, want bij ons weet wel iedere gamecubebezitter wanneer metroid prime en zelda uitkomen.. maar er kunnen best xboxbezitters zijn die niet weten wanneer Live! komt.. ik ken er geen.. maar dan nog..

correctie: de doelgroep voor Live zal vooral uit FPS fans bestaan, aangezien dat het meest online gespeeld zal worden.. ook zal de doelgroep alleen kunnen bestaan uit mensen met breedband internet en mensen die bereid zijn een jaarlijks bedrag te bepalen en OOK moeten het mensen zijn die een beetje into online gamen zijn. Persoonlijk zie ik nog steeds meer in online gamen op de pc en dat zeg ik echt niet alleen maar omdat ik een gamecube heb.. ik vind live een erg goed programma en ik vind dat MS z'n zaakjes omtrent online gamen op de xbox heel goed voor mekaar heeft... ik zeg het omdat ik vind dat je zulke factoren niet moet vergeten.. een spel is voor mensen toegankelijker dan een Live abonnement/pakket.. we zullen zien, ik ga absoluut nog geen conclusie trekken..

11. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    en dan komt er ook nog is bij dat je een CC nodig hebt

12. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze moeten snel met die alternatieve betaal methodes komen, want dit zuigt gewoon. (Vooral dat Telefoon kaart idee sprak mij aan, je krijgt een Code en die is tot een jaar later of maand later geldig ofzo, en daar betaal je dan een zeker bedrag voor die over een komt met het maandelijkse live bedrag plus mischien iets extra voor administratieve kosten.

Ik ben het ook in het algemeen met Arrowana eens over dat FPS, hoewel ik denk dat Sportspel fans ook veel aan live zullen doen. Aangezien je je eigen teams mag samenstellen, en dan met bijvoorbeeld voetbal met zijn 22en mag spelen (of dat echt lekker werkt valt nog te bezien natuurlijk.).

Laatst bewerkt: 14 feb 2003
  13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Prime natuurlijk, er zijn niet genoeg live kitjes om ook maar 10.000 verkochte primes te overbruggen.

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    1: Het live publeik bestaat denk niet alleen uit FPS liefhebbers. Zo kunnen er minder FPS games nu nog online gespeeld worden dan andere games.. (denk aan MotoGP, wat een gewild spel is op het moment...)

2: Er echt een hele hoop breedband gebruikers, zelf ken ik niemand die nog op de telefoon internet.. Dus daar zal 't niet aan liggen

3: Een cc is wel een probleem, maar alleen als je jonger als 18 bent, dan moet je je ouders ff lief aankijken.

15. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    hoeveel live kitjes zijn er dan verkrijgbaar bij de launch?

Deel Deze Pagina