1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

15-11-03...something huge will happen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Q-Dancer, 10 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Schat het in ieder geval niet te hoog in.. Ik bedoel .. je kunt wel ff wat geld wegleggen voor de 15e maar halo2 zal waarschijnlijk ngo wel ff duren .. Als ze zo'n geintje zouden doen met halo2 zou dat niet veel goeds betekenen want dan hebben ze misschien wel een hele andere deadline etc.. *Wijst naar pirates of the carribean/sea dogs2*
     
  2. TheGreatMo

    TheGreatMo www.thegreatmo.tk

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien iet met een nieuwe line-up games van volgend jaar of zo? Of misschien een handheld :D
     
  3. Ko3N

    Ko3N Winterswieker

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je die reclame ook op i-net vinden??
     
  4. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik wil hem ook wel eens zien. Eerst bewijs, dan geloven :)
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Misschien aankondeging van 'Xboy' met bekendmaking van de games. Misschien dat halo er dan op komt, vanwege die screens :x.
     
  6. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik hou het op een grap of een marketingstunt ofzo.
     
  7. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, de xboy :D :D :D

    [​IMG]

    Lol, ff zonder dollen, ben idd wel benieuwd wat het is, mischien een creatieve fotosoep ?.......
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  8. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou me niet verbazen als Microsoft ook met een handheld komt.
    Als Nintendo er een heeft, Sony binnenkort ook een, waarom Microsoft dan niet? Microsoft heeft wel een keer angegeven niet te beginnen aan de handheld.

    ff afwachen tot de 15de.
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar toch, wat in Amerika gebeurt volgen wij hier ook.
    als in Amerika een game word aangekondigt (denk hierbij aan Halo 2) dan zien wij dat ook, dus wat er ook gebeurt het is altijd erg fijn :)
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :) ... ik ga nog steeds voor Halo2 ...wat ik al een paar maanden geleden had gezegd ..
     
  11. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou wel dope zijn, komende zaterdag al 8).
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Halo2 staat bij ebgames op coming soon (vorige week stond ie nog niet in dit lijstje)

    http://www.ebgames.com/ebx/categories/homepages/xbox/

    shipdate staat nog wel op: 04/01/2004

    Pre-Order: Ships on 04/01/2004
    Ships to U.S. addresses only.


    Halo 2 continues the story of the Master Chief, a genetically enhanced super-soldier who is the only human ever to successfully defy the Covenant -- a coalition of alien races on a murderous march toward Earth. To the mysterious leaders of the Covenant, the human victory at the ancient ring structure known as Halo was an unacceptable failure. They will not fail again.

    The ship date is subject to change and has not been confirmed by the manufacturer.
    ----------------------------------------------------------------------------

    nb 1-04-2004 = 1 april = april fools
     
  13. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar áls hij dan 15 november komt is 'ie alleen in de US he :).
     
  14. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel dat Halo 2 15 nov komt (hoe groot is de kans), waarom dan alleen in de US? Er word gezegd "the world will know Xbox". Ik vind het dan een beetje raar om hem alleen in de US te Launchen. Maarja, dat gebeurt altijd, eerst Japan en Amerika en dan wij. Maar ook die reclames, wij hebben amper reclames hiero, dus dat wil helemaal nix zeggen vind ik. Maar ik zie het zaterdag allemaal wel.
     
  15. Tulip

    Tulip This space for rent

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft je natuurlijk niet blind te staren op Halo 2.
    Nog wat mogelijkheden:

    Internet surfen met je boxje.
    Video/games on demand.
    Verdere integratie met messenger/internet.(mp3tjes bv. )
    Video chat during game.

    Ach, er zijn nog leuke dingetjes zat te bedenken.
     
  16. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk ook dat er zo veel ophef over de Music Mixer wordt gemaakt, aangezien het ook iets nieuws voor de consoles betekent.

    En het feit dat P. Diddy meewerkt aan de campagne, lijkt ook te wijzen dat er iets met muziek op de Xbox zal komen.

    Overigens hoop ik dat Halo 2 uit komt, die Music Mixer kan me gestolen worden :) Maar ik denk dat we gewoon tot 2004 moeten wachten voor Halo 2...
     
  17. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik heb de laatste dagen anders al behoorlijk veel reclames gezien van spelconsoles...
     
  18. koenie

    koenie Superman !!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering, cool man!!

    Meestal ben ik wel goed op de hoogte van geruchten. Maar dit is de eerste keer dat ik wat over de stunt van Microsoft hoor.

    Iedereen gaat allemaal dingen fantaseren, HALO 2 ?? Zou vet zijn.................... Maar denk het toch niet.

    Megaton gerucht van NINTENDO was ook niks, elke NINTENDO-fan dacht dat er een rechtzaak Sony VS Nintendo aankwam. Nintendo zou dat dan winnen en dan kon iedereen GTA3 op de Cube spelen. Nou, het gerucht viel behoorlijk tegen.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  19. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja reclames zat. Maar van de Xbox zie ik ze niet veel, nu dan toevallig omdat de feestdagen eraan komen, maar voor de rest zie je er bijna geen een van de Xbox, maar laten we maar niet al te off topic gaan:D
     
  20. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    we zien wel misschien wordt xbox live wel gewoon gratis !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina