1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

15-11-03...something huge will happen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Q-Dancer, 10 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    yup klopt...kvind de xbox reclames wel mooi :)

    ontopic: ik zou echt niet weten wat ze wouden aankondigen, en wat MC betreft...dat is ondanks dat ie op pc is toch wel een beetje de mascotte van de xbox daar ontkom je niet aan:)

    droom verder :cool: beetje lullig voor iedereen met live niet? en hoe willen ze dat in hemels naam financieren ?
     
  2. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha he dromen mag

    nee ik zou het echt niet weten man ik bedoel of er komt een parel van een game uit dan of het zal allemaal wel mee vallen
     
  3. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het al ze hebben besloten om Transformers: Generation 1 toch maar uit te brengen voor de xbox only en alleen voor Europa :p
     
  4. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me egt supersterk dat halo2 er aankomt op 15 november.
    maar het zou wel de ultieme release zijn. als het egt zo is dan is microsoft mijn held

    btw kan ook zo zijn dat ze eindelijk wat groot nieuws gaan loslaten over de xbox2 zoals naam en paar concepten ofzoiets
     
  5. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet zo dat de állereerste releasedatum van Halo2 15 November was. Tóen dachten ze dus dat het Bungie zou lukken Halo2 klaar te hebben rond die datum.
    Misschien is ze dat dan toch gelukt, alleen als hij nu gereleased wordt (wat ik niet verwacht) moet hij wel af zijn, want ik wil niet een helemaal afgeragte Halo2 game.... :'-( ..... Alleen het idee al. Elke GC of PS2 fanboy zal elke Xboxer helemaal uitlaggen.
     
  6. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Jah idd. Maar ik begin te twijfelen, wie weet dat Splinter Cell Countdown berichtje nog? Er gebeurde niks! Misschien doen ze het weer om iedereen op te hypen!
     
  7. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer nieuws:

    Halo 2 Demo set for LIVE distribution on 15th Nov and the retail release for 28th November 2003?
    According to rumours currently flying around the internet faster than something really fast, there will be a Demo of Halo 2 released on November 15th followed by the full game on November 28th 2003. Read on for more and more on this story...

    At all started some time back on the 9th of September 2003 when Spong.com released a news story stating the following:

    According to one Microsoft Game Studios source, Halo 2 is in a stage ...more advanced than Halo was when it was released, but is being held up in order to scoop Xbox Live repeat subscriptions.

    Speaking to us yesterday, we were assured that ...the game is almost complete. Lets just say that it could definitely be out for Christmas but may not meet the November 15th date to capture American re-subscriptions and may hit as late as mid-December.


    The new Rumours flying around now state:


    As November 15 steadily approaches, rumors are flying around the Internet regarding Microsoft's big surprise for the system's second anniversary. November 15, 2001 marked the launch of the system (along with the game that put Microsoft on the map, Halo), Nov 15, 2002 marked the launch of Xbox Live and rumors are currently stating that 2003 will be the biggest surprise releases in the history of video gaming.

    While this is only a rumor, an actual Microsoft Xbox public relations representative has contacted managers for both EB and Game Crazy retailers releasing some rather interesting news. The district managers of both stores were told that Halo: Combat Evovled will be joining the Platinum Hit's list on November 15, which sequentially drops its price to $19.99.

    The current buzz is that Halo 2 will also be available on the 15th, that same day the original drops in price. A district manager of EB is saying the game will be available that day for numerous reasons. The "Vendor of the Month" at EB stores for November is the Microsoft Xbox, a mysterious Halo 2 trade-in deal has surfaced this month and the tentative ship date for the game is currently April 1 (April Fools Day). We are sure we'll have more on what may be the biggest surprise release in the recent history of videogames.
     
  8. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog iets. Zie je op het 2e, 3e en 4e screen ook dat M (van Mature) tekentje staan. Dat geeft toch aan dat het om een spel moet gaan dat voor volwassenen is?

    Is Music Maker voor volwassenen? Moet je bij reclame voor een console een Mature ding neerzetten?

    PRECIES!

    Dit moet toch wel reclame voor een shooter zijn?

    edit: Ik krijg hier gewoon werkelijk kippenvel van. :p
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  9. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ ik ga het bijna geloven..

    als het zo is ga ik de hele dag dansen

    wat o wat zou het zijn
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm lijkt me tog wel zuur, heb geen geld meer voor Halo 2..

    maar anyway.. ik verwacht niet dat het Halo 2 is.. Zou erg fout zijn gezien XSN.. Dit begint nu pas van de grond te komen met 14 November Amped 2, en Top Spin is inmiddels al uit.. Dit zijn de grote titels voor XSN, en je verwacht tog niet dat iemand die nog speelt als Halo 2 uitkomt? En het klopt ook niet met de lijst games die deze maand al voor de Xbox uit komt, MS zit sowieso al gebakken.. Dan kunnen ze het beter bewaren voor de kerstperiode lijkt me.. Begin December dus..
     
  11. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop echt dat het halo 2 is, mar het kan ook fable zijn want op de xbox site stond dat ie was vervroegd(ook al geloof ik er geen zak van dat ie is vervroegd) of dat ea live gaat, alhoewel dat geen super grote verrasing zou zijn
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    vermeld in vervolg de bron please...

    anyways het kan ook gewoon de aankondeging zijn voor Halo 2 hoor :eek:
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Idd, ik denk eerder dat het de aankondiging is van Halo 2, en ik zie ook wel enige waarheid in EA, dat het Live gaat.. mjah, well see.
     
  14. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien is microsoft nu samengegaan met nintendo.
    waren ook al geruchten over:p zou erg zijn :+
     
  15. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je aankondiging, hij is toch allang aangekondigd?
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat dacht je van de releasedate.. Maar dan de échte releasedate.. Zodat winkels alvast serieuze preorder acties kunnen gaan houden, en dat er ook een vaste datum is wanneer winkels ze binnen krijgen etc..
     
  17. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een beetje zonde van alle commotie

    "on 15-11-2003 everyone will know xbox" waar zou dat dan op slaan. idd als een kut op een drumstel
     
  18. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
  19. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop wel dat het hier de release van Halo 2 betreft, maar ik ben bang dat die dan pas een hele poos later hier in europa uit gaat komen.
     
  20. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina