1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

15-11-03...something huge will happen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Q-Dancer, 10 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand behalve een paar vage plaatjes, nou echt bewijs dat de reclame is uitgezonden? Het echt met eigen ogen gezien?

    Misschien maken we ons wel druk om een paar gefakete plaatjes, die verspreid worden?
     
  2. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    We sturen een mail naar Bungie :cool:
     
  3. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    fake of niet we zullen 15nov wel zien wat er gebeurd, halo2 zal nog wel ff opzich wachten
     
  4. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja... dat is wel waar. Maar wij krijgen ook zo vaak spellen gewoon uitgeleverd zonder te bestellen, maar dan hoort hij wel in het boekje te staan. Promoten doen we niet vaak (zijn niet een groot filiaal van BS) Het is eigenlijk dus nog erg misterieus, but we shall see
     
  5. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Met promoten bedoel ik meer reclame in de folders. In dit geval de Bart Smit Folder, ik neem aan dat alle BS dezelfde folder hebben, die door het hoofdkantoor wordt opgesteld.
     
  6. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    halo wordt classic?
     
  7. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij heb ik het verlossende woord

    Bungie's SketchFactor just posted the following message at a Halo forum:

    "Despite all the juicy rumors floating around the net lately, I can confirm with absolute certainty that Halo 2 is NOT coming out in 2003. As we have said for quite some time now, the game will be released when it is done and that will be in 2004. It is not coming out next week. It will not be on store shelves this holiday. Why would anyone want to do a "secret release" with a property as big as Halo 2 anyways? What possible benefit is there in sneaking it onto shelves without making the consumer aware?

    Please remember that unless you hear it direct from Bungie, you shouldn't pay attention to any release dates or speculation you see or hear. I'm sorry to crush hopes of playing the game early but it's better than getting your hopes up prematurely. I'm as eager as you are to get my hands on the finished game but we're not there yet.

    When the time is right, I imagine we will have more to say about a firm release date. For now, we stand by what we've always said - Halo 2 will be released when it's finished."

    So, there you go. We always said it was a rumour, and just as the commerical screens that everyone got so excited about proved to be fake, it turns out the whole thing was a hoax.
     
  8. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet dat het hier "slechts" om een prijsverlaging van Halo gaat, hoor..

    Volgens mij heeft 90% - 95% van de Xbox bezitters dat spel al..en of mensen nou echt een Xbox aanschaffen vanwege een prijsverlaging?

    Nee, of het zijn gewoon geen echte plaatjes of het is echt iets gigantisch..
     
  9. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, allemaal zelfde folders... maarja, het zou een verrassing moeten zijn, als ik het goed gelezen heb that is. Want je ken het moeilijk geheim houden als het een suprise is. Want als ik het zou weten dat het ecth zo is, dan zou ik het echt niet voor me kunnen houden. Maarja, we zien wel
     
  10. starboard

    starboard gameslover

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron: www.halo.bungie.org

    One more time: IT'S NOT TRUE

    Reading our forum for these past couple of days has been painful. Dozens and dozens of new people (or even old hands who should know better), jumping in with links to rumors around the net, stating that Halo 2 will be out next week (or by November 28, or in time for Christmas)... SketchFactor jumped in this morning with a Rumor Buster:

    Despite all the juicy rumors floating around the net lately, I can confirm with absolute certainty that Halo 2 is NOT coming out in 2003. As we have said for quite some time now, the game will be released when it is done and that will be in 2004. It is not coming out next week. It will not be on store shelves this holiday. Why would anyone want to do a "secret release" with a property as big as Halo 2 anyways? What possible benefit is there in sneaking it onto shelves without making the consumer aware?

    Please remember that unless you hear it direct from Bungie, you shouldn't pay attention to any release dates or speculation you see or hear. I'm sorry to crush hopes of playing the game early but it's better than getting your hopes up prematurely. I'm as eager as you are to get my hands on the finished game but we're not there yet.

    When the time is right, I imagine we will have more to say about a firm release date. For now, we stand by what we've always said - Halo 2 will be released when it's finished.
    It don't get any clearer than that, folks. It's a rumor. And it's been busted. I think I hear a fat lady singing... (Louis Wu 17:17:53 UTC) (permalink)


    jammer.
    :mad:
     
  11. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    IDD, lijkt me niet dat ze gaan roepen dat de hele wereld de xbox zal kennen, doordat Halo een paar tientjes goedkoper wordt.
     
  12. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Maarja wat word het dan ;) Zo te horen in iederegeval geen HALO 2
     
  13. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil toch echt een keer bewijs zien van die reclame, volgens mij is het allemaal gewoon om de boel beetje op te stoken.

    Wie weet is Bungie wel betrokken in dit complot, en moeten zij ook hun mond houden tot 15-11? You can't trust anyone :p.
     
  14. koenie

    koenie Superman !!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ga ff online Mechassault spelen, dan kan ik het gelijk vragen aan een Amerikaan.

    Een gast zei: Halo 2 is coming out on the 18!!

    Niet dat het betrouwbaar is, maar toch.
     
  15. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    hihi..gefopt :p:d
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Halo 2 is het niet.. denk ook ff gewoon logisch na.. MS gaat echt niet alle troeven in een maandje uitspelen om dan vervolgens een half jaar lang daarop te moeten teren..

    Ik heb er nog is over nagedacht, en mij lijkt het, gezien de release van een heleboel topgames, en XSN en de vakantie periode (bijna sinterklaas/kerst), dat MS een hele grote campagne voor de Xbox gaat opstarten. De grote verrassing zal wel een enorme prijsverlaging zijn + de officiele launch van XSN +wereldwijde promotie.. daarbij kan het ook dat ze Halo als classic meteen gaan invoeren (aangezien iedereen hem nu toch voor de PC koopt), en daarbij denk ik dat er nog een serie topgames zullen volgen..

    dusja, ik zet al me geld in op de grote campagne van MS, ze zeggen ook niet voor niets in het spotje: the world will know xbox..
     
  17. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hoeven ook niet al hun troeven in 1x uit te spelen, Halo 2 is voor mij alweer genoeg totdat de volgende topper uitkomt.

    Sterker nog, speel Halo nog wekelijks weleens, ondanks dat ik alles al op Legendary heb uitgespeelt.

    Maar er zit wel wat in, wat je zegt. Qua promotie en prijsverlagingen.
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Die reclame bestaat niet eens, dus waar zijn jullie over aan het speculeren?
     
  19. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Echt waar? _O_
     
  20. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Mensen, denk nou eens even goed na.
    Er is al lang geleden gezegt dat halo 2 pas in maart/april 2004 uitkomt, dus hou nou op met dat voorspellen want ik krijg er kippenvel van :D:D:D Ziet mezelf halo 2 al in xbox stoppen....:D:D:D:D

    Maar wat als halo 2 vervroegd uitkomt.... SHIT nou begin ik ook :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina