1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

15-11-03...something huge will happen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Q-Dancer, 10 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat was een gerucht dat Halo 2 voor de kerst zou uitkomen, denk dat je die bedoelt. Dat blijkt dus helemaal niet waar te zijn.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat was deze thread (halo 2 in November) .... deze had ik 17-7 gestart ;)... ruim voor het oorspronkelijke gerucht.... maar Dioga heeft de weddenschap gewonnen Halo2 komt niet in november

    Tenzij ik me bron nog steeds kan vertrouwen 8)
     
  3. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    wahah we wachten wel af, misschien gebeurt er nog wat :p je weet maar nooit.. ik had trouwens nog niet de hele thread doorgelezen :0 dus ik kon ook niet weten dat het al meerdere malen gezegd was dat het FAKE was
     
  4. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit niet iets zoals dat megaton van Nintendo... een hoop toestanden om niks.
    Iedereen helemaal blij aan het worden voor niks...
    We zullen wel zien wat er A.S zaterdag gebeurt. Ik kijk wel ff voor de zekerheid in de Freerecordshop;)
     
  5. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag steken er steeds meer geruchten de kop op over een online versie van de klassieker Halo: Combat Evolved. Deze aankondiging zou Microsoft maken op 15 november, de tweede verjaardag van de Xbox console in Amerika.

    Gamesindustry kwam als eerste met dit gerucht. Deze zogenaamde Halo Deluxe Edition lijkt onwaarschijnlijk, maar het feit dat Halo 2 het jaar 2003 absoluut niet haalt, maakt het toch iets geloofwaardiger. Nog een teken in de richting is dat dit de perfecte mogelijkheid is om een demo van Halo 2 bij te voegen. En dat allemaal voor de belangrijke kerstperiode.

    Daarnaast is Halo-online op zowel de PC als via Xbox connect razend populair, dus wellicht dat dit Microsoft inspireert tot een online versie van Halo op de Xbox. We willen benadrukken dat het hier om een zeer klein gerucht gaat en dat we het zeker melden als dit gerucht waarheid blijkt. Over drie dagen weten we het.
    (www.bron insidegamer.nl)
     
  6. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
  7. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon je post editen, dude.

    Anyway,
    Ik denk ook wel dat het deze Deluxe Edition wordt van Halo. Misschien wel met een exclusief filmpje of zelfs demo van Halo 2.
    OF, het is helemaal niks, nada, noppes...:)
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Het is vrijwel zeker geen Halo Deluxe en helemaal zeker geen Halo 2. Het heeft geen zin om steeds te posten wat je hoopt, zo komt er steeds meer verwarring.
     
  9. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    omg..deze thread heb ik eergister gemaakt en nu al zoveel reacties!?!? Tjeez...hahaha
     
  10. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19

    jah en jij zal alles moeten lezen!! :9 :cool:
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat is volgens jou wel waar? En wat heeft een Halo PC kampioenschap daarmee te maken, ten minste ik neem aan dat om Halo PC gaat.
     
  13. Black FoX

    Black FoX Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    2
    Over 3 dagen weten we het, spanning ahah.
     
  14. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    ik dacht eerder aan 2 dagen maja...
     
  15. hutkofer

    hutkofer Guest

    er gebeurt nix joh...iedere drol kan zon reclame faken en op zn tv zetten.

    ik denkdat er zaterdag niets gebeurt, zowel zal dat leuk zijn.
     
  16. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Er gebeurt wel 'iets', maar het is afwachten wat dat zal zijn. MS heeft immers zelf aangekondigd dat ze met een bijzondere aankondiging op de proppen komen... :) En het feestje voor het tweejarig bestaan van de Xbox is het ideale moment voor zo'n aankondiging.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het word gekker met de dag, kijk maar eens wat bungie nu weer aangekondigd heeft :cool:


    Mijn vermoeden is nu dat Microsoft/Bungie iets gaan aankodigen ... misschien XAN/XFN of zo? Waarom wil bungie anders een .net password gaan gebruiken ... content voor msn leden?
     
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    ik ben heel erg nieuwschierig.
     
  19. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook, wanneer wordt 't bekendgemaakt? :)
     
  20. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Oh vandaag is het SPANNEND!!!!!!! misschien ook wel zo'n cam net als de ps2 waar je voor kan staan dansen wie zal het zeggen :D:D w00t w00t ben echt wel zenuwachtig :p ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina