giorgo,als ze de upload drastisch verhogen word het makkelijker om file's te uplooden naar b.v de newsserver en door die te verlagen ontmoedig je het illegaal downlooden van data, snappie. ga jij eens lekker n diVX filmpje uplooden van 700 MB met 14 kB/s....
ik kom ook niet op Xbox Live op 14 maart ik heb adsl van hetnet.... download: 27 upload: 8 ping: 37 succesvolle connecties: ongeveer 210 Weer een gamer minder :{ Ach ja, ik kan die 65 euro niet dokken en woon nog bij mijn ouders en die vinden zo'n snelle verbinding niet nodig. Pech voor mij
ik heb dus ook chello en die uplood snelheid valt op z'n best net binnen de preferred spec's, maar meestal net eronder....., oei wat gaat dit betekenen als ik met n aantal man aan het gamen ben? , waarschijnlijk n vertraging en dus geen eerlijke kans voor me, op die manier ziet het er voor me toch niet zo best uit allemaal. 'k heb ook geen ADSL alternatief alhier, tiz chello of nix....
als iedereen nou eens naar kpn emailt of ze de standaard upload speed kunnen verhogen tot zo'n 2 keer want dat hebben ze met de downloadsnelheid ook gedaan. Waarom zou de donloadsnelheid wel 2 keer zo hoog mogen/kunnen en de uploadsnelheid niet. En owhja die testen die kloppen niet want die zegt dat ik maar 50kb/s downlaod heb en als ik ga downloaden dan zit ik 90 tot 120 en zelfde voor die upload speed want ik zit altijd boven de 16 of 15, nogwat en dan zegt die test dat ik 12 heb
is er niet een beta tester of iemand die er "echt" iets van weet die iets kan roepen over de upload. Voor zover ik weet heeft zo'n beetje 3/4 van europa een upload van max 16 kbyte (effectief vaan ronde de 14 kbyte). ik kan me niet voorstellen dat we met z'n allen niet kunnen gamen, toch?
Resultaten van http://www.speedtest.nl Download : 137.4 KByte/sec Upload : 14.5 KByte/sec Connection : 408.0 Conn/min Ping test Nederland : 36.0 ms.............. Ik denk dat MS zelf ook wel weet dat er niet veel mensen zijn met een upload van 16 kbyte toch
Volgens mij is het echt geen wereldramp als je er 4/5 kB/s naast zit hoor.. . Als je provider zegt dat je 128kbit up hebt zit het wel goed.
Hier zijn mijn resultaten (de hoogste die ik naar zo'n 5 keer testen kreeg) met Telenet hier in Antwerpen, Belgie: Download: 514.7 KByte/sec Upload: 15.2 KByte/sec Connection: 529.0 Conn/min Ping test Nederland: 22.0 ms De Download is wel snel genoeg (32.0Kbyte/s is nodig) en ik denk ook dat de Upload OK is (15, 16, waar is het verschil? ). De andere twee zijn ook goed, of niet? Brainboy PS: (off-topic) Als mijn Nederlands niet zo goed is: Ik ben Duits. Ik leef hier al zo'n 6 jaren, maar mijn Nederlands is nog niet zo goed! Ik ga op een internationale school waar ik Engels moet spreken, en daar leer ik nu ook Nederlands.
Jouw verbinding is snel genoeg. Vooral die download.. Da's volgens mij 4 megabit d/l dat jij hebt :|! En dan ben ik blij met mijn 768/128 ADSL lijntje :{. PS. Jouw Nederlands is perfect hoor .
Dank u wel! Edit: Sorry, dat was heel off-topic. Zie mijn nieuwe topic ("Een paar vragen over XBL") voor de post.