Waarom brengen ze alle goeie spellen altijd gelijk uit? Ik weet dat er in november altijd veel verkocht wordt maar is 3 top spellen op de zelfde dag niet een beetje overkill? De meeste gamers gaan echt geen 3 spellen kopen! Zelf ga ik GoW zeker kopen en met cod3 en RS4 wacht ik nog even(eerst wat reviews checken enz.).
17 november is de release van de PS3... Microsoft heeft met Gears besloten deze tegenover die launch te zetten... Voor RS en CoD geldt dat deze ook met de PS3 lauch beschikbaar zijn en dus ook tegelijkertijd voor de 360... je zou t een samenloop van omstandigheden kunnen noemen... het is sowieso niet normaal wat er de komende 3 maanden allemaal uitgaat komen op de 360, weet echt niet meer wat ik allemaal moet gaan kiezen...!
Beter toch dat er veel gaat uitkomen want nu zijn er niet erg super boeeinde games op de markt als ik eerlijk moet zijn.. ik haal gears of war en rainbow
ik ga denk ik voor gears of war, die andere 2 spellen liggen mij op een of andere manier gewoon niet zo ...
Simpel, Gears of War! GoW, GoW en nog eens GoW!!! Pro Evo 6 ter afwisseling. En waarschijnlijk Crackdown.
Ik vond Call of Duty 2 echt geweldig, dus deel 3 komt hier direct in huis. Gears of War koop ik ook de 17e, simpelweg omdat het moet . Rainbow six spreekt mij het minst aan. Dus die sla ik over, ook mede gezien het aantal topgames wat er na de saaie gamezomer uit komt.
17 november Gears of War spelen Rainbow Six ga ik zeker ook halen, maar 2 spellen op een dag vind ik een beetje overdreven. Kan er toch maar 1 spelen. Dus die komt later
Alle 3 denk ik.... Gears of War misschien nog niet, zie daar nog niet echt een brute game in... COD3 en Rainbow Six sowieso...
RBS zeker wel! Ik twijfel alleen nog over Gears of Wars. Ik weet namelijk niet of het wel mijn game is.
Op zeker Tom Clancy's Rainbow Six Vegas, Lockdown was klote maar ik denk dat ze zich met deze titel herpakken!!
op 17 november waarchijnlijk geen zak (GoW trekt me niet echt, RBS heb ik me nou vaak genoeg in vergist blijf t bagger vinden, COD3 al die WOII spelle heb k wel gezien, PS3: VEEL te duur en heb t niet zo op sony en de spelle op de ps3 spreke me ook totaal nog niet aan op Heavenly sword en MGS 4 na).