Gears of War denk ik.. De andere 2 games boeien me toch minder (zeker CoD, en de PS3 hoef ik voorlopig ook niet..
weer een paar ideeen voor op de kerst lijst koop zelf NFS Carbon en kijk wel welke ze me willen geven met kerst
ik zeg toch niets verkeerd, ik zeg alleen dat, ik praat er verders niet over, men vraagt in topic gewoon welke ik zou willen halen. das mijn antwoord, niets meer en niets minder
misschien had je beter niet kunnen zeggen dat ze je maar 10 euro kosten.. wijsneus.. Zeg dan gewoon dat je ze alle 3 haalt..
ik haal' alleen RBS:Vegas, heb alleen een pc vandaar en Gears Of War haal ik wel bij de launch van Halo3, dan ook pas de X360
ik wil: PS3 Full loaded + COD3 + GOW. Financieel wordt het waarschijnlijk alleen GOW en mischien een PS3.
Ik haal Gow. Maybe Vegas in een later stadium. Maar weet ik niet zeker. Aangezien ik ook nog Pes 6 haal. Heb ik voorlopig wel weer genoeg games.
Voor mij denk ik de perfecte datum om een 360 aan te schaffen+GoW, Saint's Row en Dead Rising... de 3 topgames die me de moed geven al m'n geld te spenderen
Ik ga op 17nov hopelijk de ps3 halen. Is er al een launch list voor de spellen die dan komen. Ik ga samen met 3 vrienden halen, dus moeten we wel een goeie multiplayer spel erbij. Iets a la battlefield mc.