1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

17 november 2006, wat doen jullie?

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 2 sep 2006.

  1. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Keuze makkelijk gemaakt :p

    Helaas gaat de Ps3 niet door (stink japanners:mad: )

    dus maar een heel goed alternatief GOW_O_
     
  2. bamse

    bamse Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    rainbow six zeker en kijk wel even of cod regiovrij dan neem ik hem in decenber mee uit singapore voor 35 euries wacht dan liever op bia:thumbs:
     
  3. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal ze alle 3.. want die klote ps3 komt toch niet.. whahahahahah
     
  4. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bestel 16 November spellen en dan ga ik 17 November werken, en kom ik thuis en liggen
    Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 17-Nov-2006
    Call of Duty 3 17-Nov-2006
    op de mat!!

    Wat een spellen komen eruit de komende tijd zeg.. Nu al Dead Rising en Saints Row gehaald, dan nog Fifa en PES, The Godfather en ga maar door...
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Hoe komen jullie erbij dat Rainbow Six: Vegas op 17 Nov. gaat verschijnen ?
     
  6. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    www.tothegame.com.. al moet ik erbij zeggen dat was de planning voor europa omdat het ook een ps3 launch game was... maar ja ps3 is uitgesteld in europa weet niet of dat uiteindelijk nog verschuivingen met zich mee ga brengen, maar verwacht dat niet.... tothegame maar... altijd een vrij nauwkeurige site!
     
  7. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga Gears Of War halen. Eerste game weer sinds een lange tijd voor mun xbox 360. Lijkt me echt een vet spel. Van de andere spellen weet ik het nog niet zeker. Ik wil een beetje rustig aan doen met mijn geld, omdat ik ga sparen voor mijn rijbewijs :)
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    eeuhh... alledrie8)
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja je komt met een winkelketen aankakken :{ Maar goed aangezien ik zeker weet dat Ubisoft geen exacte datum naar buiten heeft gebracht ga ik gewoon uit van Fall 2006.
     
  10. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    tothegame is geen winkelketen!!! Is een site die o.a. releasedata aanhoudt...! Kijk maar even op de site... Zitten altijd erg goed met de releasedata! IGN heeft als amerikaanse release 7 november voor CoD3 en Vegas... Staat Project 8 ook bij trouwens... :) ben benieuwd!
     
  11. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 3 ga ik eerst kopen , en dan zie ik nog wel hoe het met de financien gaat voor Gears of War.. |:-
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan komt GoW bij mij binnen voor maar €29,99 :cool:
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haal call of duty 3 wel voor mijn aankomende PS3 in maart, maar 17 november is officiele Gears Of War dag.
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    of het wordt:

    F.E.A.R. + GoW

    of

    F.E.A.R. + nieuwe videokaart en dan misschien ook nog GoW als er poen over is.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    het word nu GOW aangezien die gepreorderd is bij FRS voor 30 jetsers :D
    dan ene week later zekerss COD3 :D
     
  16. Ralf VanDamage3

    Ralf VanDamage3 Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Op die dag doe ik gewoon gamen!
    Als normaal:p
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    17 hmz dan weet ik al wat ik doe :D gvd me verjaardag vieren :D lalalalalala geld scoren en dan alle games kopen de dag erna, haleeee wat kan het leven toch mooi zijn :D
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ga eerst een weekje wachten hoe RBS is. hopen dat er een demo komt van RBS. en hopelijik word RBS weer net zo geweldig als toen op de PC(en later xbox)
     
  19. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop eigenlijk dat er rond die maand weer eens een aktie komt van de FRS, zoals 2 halen 3 betalen. Dan natuurlijk alle 3 halen:)
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 Volgend jaar maart! Was iets mis met Bleu-ray las ik op sites (vergeten welke!). Maart is ook niet zeker maar het werd 2007! Boeit mij niet zoveel maar de lui die op de ps3 zaten de sparen en dachten dat die dan kwam kunne nu nog ff door sparen voor die extra uitgebreidde harddisk :) en die extra controller :p Maar ik ga op 17 november Leuk gears of war spelen! Hoop ik :p
     

Deel Deze Pagina