Eerst naar school, naar huis, eten en drinken naar de wc geld pakken naar de stad naar een winkel lopen gears of war kopen
gears of war,ik ben dan als het goed is ben ik dan into PES6, dus ballack neerschoffelen, en ter afwisseling locust's schieten i Love it
Ik heb stage in die periode. Mooi shit dus......... denk erover na om een dag vrij te pakken en de zaterdag verlof vragen op het werk. Mezelf 3 dagen op te sluiten en er na 5 uur achter komen dat ik de game al uit heb. (dat laatste hoop ik echter niet maar zo gaat het tegenwoordig met 90% van de games).
Call of Duty 3 krijg ik als reviewexemplaar, Gears of War koop ik de Limited Edition van en Rainbow Six is niet echt mijn game. Tony Hawk vis ik mss ooit nog eens uit de budgetbak.
Zelfde als Capullo!! \o/ Maar dan ook nog gold kopen! En met gears of war De locust spelen online!! \o/ Kan niet wachten!! Ik moet die game gewoon hebben! Hij is zo bruut!! \o/
Gelukkig ben ik die dag al vrij omdat de PS3 eigenlijk op die dag uit zou komen, nu heb ik geld over en koop ik THP8, CoD3 en GoW....dan kan ik de hele dag er tegenaan.
ook 3 tegelijk dus COD 3 GOW RAINBOW6 dan alleen nog maar FORZA en dan voorlopig nix meer todat ik me rijbewijs heb!