Ja maar dan kan je New York wel afschrijven!!! Die kunnen dat niet hebben op dit moment!!! Of ze moeten de Twin Towers er niet in zetten, of wel en dat die niet kapot kan!!!! Maar de eifeltoren of de toren van Pisa omver knallen, lijkt me wel cool!!! Wij zijn errug ziek als gamers!!! BWAHAHAAA!!!
Nee dat was het wel!!! De Gamers houden tegenwoordig wel van een beetje erg veel geweld!!! Hoe groffer hoe beter! Heerlijk is het dat je in games kan doen en laten wat je wilt!! Dat je dingen kan doen, die je in het echt nooit van je leven zou kunnen of doen!!!
ja dat is er juist leuk aan!! dat die stomme FBI-mense denke dat spellen iets te maken hebbe met moordenaars, ik kan er niet bij...
Nee ik ook niet!! Maar dit zal je altijd hebben!!! Jammer genoeg!!! Ik wil gewoon zinloos geweld in games, wie niet!!! Anders is de lol er snel af bij sommige games!!! Carmageddon was cool vanwege het zinloze geweld, GTA3 ook!! En True Crime hopelijk binnenkort ook!!!
strak filmpie, VET SPEL!!!!! ik heb zelf gta3 op de pc en het is zeker een gaaf spel, vooral de optie dat je kunt taxirijden/ambulancerijden/politierijden/tankrijden/brandweerrijden. maar dit zag er ook strak uit, vooral dat schieten uit de auto (bij gta3 kan dat alleen aan de zijkantjes en dan nog kut). wat ik zag in het filmpie was een soort auto-aim, ook in de laatste scene dat ie one-to-one tegen zo'n gozer schiet (rond 0:46). dat springen met de auto, neerkomen en dan zonder slip keihard doorrijden is een beetje apart, maar goed misschien word dat nog gefixt. verder: toppertje !!!!!.
Ja inderdaad!!! Zij hebben Metal Gear Solid (die krijgen wij nu ook, maar ja), wij krijgen Duality en Splinter Cell!!! Zij hebben Gran Turismo, Wij hebben Project Gotham Racing!! (maar ja, dat zijn alletwee coole games) Zij hebben Tekken, wij DOA3 en binnenkort Toa Feng en Kakuto Chojin!!! En ga zo maar door!!! Xbox gaat de macht overnemen!!!!
XBOX for president!!! nee, tis waar ze, wij krijge allemaal betere spelle of toch, dat hopen we, want ze zijn nog niet uit natuurlijk!
Moet wel goed komen!!! Vooral het Xbox Live gebeuren gaat Big Time Rulen!!!! Nee ik denk dat MS dit oorlogje uiteindelijk wel gaat winnen!!
ik denk dat Live toch meer probleme gaat krijge dan iedereen wel denkt. Probeer maar eens bij elke provider goed te staan. Je kan ze niet allemaal opkopen (ook MS niet )
Nee das waar!!! Maar is het niet zo, dat ze een eigen server line-up hebben in div. steden (london)!! Het was toch eigenlijk alleen het probleem als je dingen ging downloaden (extra levels, figuren en nog meer dingen) en dat ze daarom afspraken maken met de providers, en niet het online spelen zelf??.. Xbox Live wordt toch een soort van Gamespy??? Daar zou je het in principe mee kunnen vergelijken toch? Enig idee?
ik weet het eigelijk niet goed, want zoveel heeft MS nog niet bekent gemaakt he! ik heb eergistere (denk ik) in de krant geleze da MS een deel van een Duitse provider wil kopen om Live te ondersteune. Ik hoop echt dat Live een succes wordt want deze boost heeft de xbox wel nodig denk ik, dan komt hij echt helemaal van de grond
Ik hoop het ook... Maar het zal wel goed komen!!! MS weet gelukkig wel waar ze mee bezig zijn als het om de Xbox gaat!!! Leve MS!!!!
haha al es gehoord van Postal 2? Dat is pas een zinloze game. Maar wel kwel natuurlijk Edit; heb het over wat gezegd wordt op de 2de pagina.