1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

1st of 3d person?

Discussie in 'Algemeen' gestart door kriebelvisje, 25 apr 2006.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik ook dan zie je wat meer van de omgeving alleen 3rd is erg lastig als je een gevecht wil :p dus ik hou et bij 1st person

2. oblivion_91

oblivion_91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel eigenlijk altijd in 1st person, alleen idd op me paard is 3rd person wel wat handiger

3. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    3e persoon gaat 'ie altijd zweven lijkt het wel :p Ik speel dus altijd 1e behalve met paardrijden.

4. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel eens makkelijk als je wordt aangevallen maar niet weet waar de vijand nou vandaan komt (en dan blijkt het een krab te zijn), of na wat al te enthousiast gesprongen te hebben en je vast zit tussen wat rotsen of zo. Verder gebruik ik altijd 1e persoon, het is een leuke optie om 3e persoon te hebben maar als het er niet in had gezeten had ik het niet gemist

5. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic...weet jij of er later nog betere zeebeeste komen inplaats van een krab??

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen maar slaughterfish en mud crabs. Water Dreughs schijnen er ook in te zitten, maar tot nu toe heb ik alleen Land Dreughs tegengekomen.

Klik hier voor alle creatures in de game.

Laatst bewerkt: 7 mei 2006

Deel Deze Pagina