1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

1st!!!!!!!!!!!!!!!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door yony_the_gamer, 23 nov 2002.

  1. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik mij niet vergis zijn die tellers al heel lang bevroren... of werken ze inmiddels weer?
     
  2. Widowmaker

    Widowmaker Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou doe je zelf ook !!!!
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    :confused: Waar slaat dit op???
     
  4. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, wat bedoel je Widowmaker?
     
  5. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Automatisch de replies nummeren lijkt mij de beste oplossing. Hoewel je dan nog zult hebben dat mensen zo snel mogelijk reageren met een loze opmerking om hun naam toch nog als 1ste in de reacties te hebben staan. Maar toch, ik denk dat "de sport" van loze 1st-post er dan wel af zal gaan.

    reactie van Widowmaker hier kan ik ook nix mee, maar zal waarschijnlijk ook wel niet voor niets newbie zijn *zucht*
     
  6. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat hij iets bedoelt vanLdat doen jullie ook(in de zin van,jullie zeggen ook 1st etc.)
    anyway's,zulke post zijn nutteloos,en de personen die ze meestal posten zijn niet veel anders...,ze lezen het soms gewoon niet en zeggen dan zoiets als het volgenden

    "yes eindelijk een X eerst,heb dat al lang geprobeert"

    dit is ergens een reactie bij het nieuws,is al een lange tijd geleden,staat er niet zo letterlijk in maar ongeveer wel hetzelfde,bestaat er niet iets zoals een halve waarschuwing? :)
     
  7. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon duidelijk stellen dat het niet mag. En als het gebeurt, persoon bannen voor een week, en die post verwijderen. Hard zijn!
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Newbie???

    Widowmaker
    Geregistreerd: 10-03-2002

    Kennelijk zwerft deze weduwnaar al bijna een jaar rond op dit forum, dus echt een newbie kun je dit jochie niet noemen...

    Maar het blijft een vage post, die gewoon nergens op slaat.

    Om ff on-topic te blijven: ik deel de mening dat de reacties gewoon genummerd moeten worden, dan heeft ineens het hele "yes 1st!!!!" geen waarde meer (hoop ik dan).

    De meesten die zulke reacties plaatsen zijn trouwens lamme poeperds die voor de rest nooit iets op het forum zullen posten (moet je maar eens op het profiel van zulke lui klikken, altijd 0,0 posts), die dus toch niks bijdragen aan de community, dus in zo'n geval ben ik keihard voor een permanente ban van zulke lui (goed, misschien na een officiële warning via e-mail, bij newbies).
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het nummeren van de posts zie ik niet heel erg zitten, hoewel het een simpele oplossing zou kunnen zijn.

    Welke nummers zijn belangrijk voor de first-posters? Juist, 1, 2 en 3. Welke aap kan nou niet tot 3 tellen? Het gaat erom dat die mensen gewoon stoer denken te zijn als ze als eerste dat bericht aan hebben geklikt en meteen een reactie hebben geplaatst.

    Een aantal voorstellen die ik aan Jorrit (PHP scripter van xbw);

    - Het nog makkelijker verwijderen van posts op de frontpage (iedere reactie heeft een checkbox die je aanklikt, en aan het einde vd pagina staat een 'verwijder' knop om de aangeklikte reactie's te verwijderen).

    - Forum moderators moeten dit ook kunnen, ipv alleen de Redacteuren.

    - Personen een week de rechten op het plaatsen van reactie's ontnemen mochten er FIPO's worden geplaatst, ook gecontroleerd en uitgedeeld door moderators/redacteuren.
     
  10. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast al de beruchte "1st" posts, heb ik hier nog een voorbeeld van een belachelijke reactie :mad:

    Ja gvd post dan geen reactie en surf vrolijk naar een andere site ofzo... Echt zwaar irritante reacties en deze lui mogen wat mij betreft ook in de categorie 1st worden toegevoegd
     
  11. Widowmaker

    Widowmaker Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Over dat eeeeeeerste !!!!!!! (geintje)
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Grmbl, zie verpauperings-topic :{
     
  13. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    En die heeft inmiddels al een ban...
     
  14. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    ach, ik erger me er niet zo aan, leven is te kort om je druk te maken over zoiets. als die jongetjes nou even in hun leven een sprankeling voelen, omdat ze 1ste zijn, dan gun je ze dat toch:+.
     
  15. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Ik vind dat er onder elk bericht moet staan:

    Wie 1ste post zet is een hond!
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    "Woef woef":{
     
  17. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een gezeik. gewoon wat extra sloten kopen en een flinke partij bans inslaan en uitdelen als warme broodjes! Aanpakken dat tuig en anders XBW knokploeg
     
  18. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    rrraaawww8)

    sorry, tis een beetje laat.
     

Deel Deze Pagina