Oke ik word er niet veel wijzer van, want ieder1 zegt wat vercshillend maarjah Ennuh ik hoef ut alleen maar te weten van die 3 console's, maarjah als iemand ut cker weet laat ut ff horen.
Nee. Zoals al eerder gemeld: volgorde is PS2(broadband) - Xbox(broadbanc) - GameCube(broadband). bron: http://news.com.com/2100-1040-949489.html
Dreamcast ik heb fantasy star nog online gedaan en chu chu rocket content gedownload (muizen in koeien veranderen ) /edit is al gezegt dus
Volgens mij klopt dit wel wereldwijd, dacht ik eerst de Famicon in JApan, toen de Dreamcast, toen de PS2, dan de Xbox en toen de GC In Ned eerst de DC, toen de GC, dan de Xbox en en als laatste de PS2
PS2 (broadband) is later uitgekomen dan Xbox Live ... alleen voor PS2 (broadband) was er nog een PS2 (modem) dit flopte maar kwam wel voor de xbox ... Ik ga het zo ff goed opzoeken .. Maar xbox was eerder dan PS2 of GC
64 DD had je toch nog in Japan, dan kon je games opnemen van zo'n kanaal en dan had je ze op een apart schijfje staan. Geflopte shit voor de N64 was dat.
Nee. Sony kwam in een keer uit met netwerk adapters voor telefoon en broadband. Ik kan er ook niets aan doen. Blame Microsoft. bron: http://news.com.com/2100-1040-949489.html (Genanter is overigens dat 't goedkoper is om met een PS2 online te gaan dan met een Xbox, ondanks de ingebouwde ethernetadapter).
Da dachte gij?? Je mag bij de PS2 per spel gaan dokken. Dat er nu nog geen spellen zijn die geld vragen is omdat sony dat wil zodat er mensen die adapter kopen zodat ze geld kunnen vangen. Reken er maar op dat EA geld gaat chargen
Waarom zou je (met uitzondering van MMORPGs) voor PS2 spellen wel moeten betalen? Ten eerste gebeurt dat al een jaar niet (ook niet door EA). Ten tweede draaien veel spellen zonder dedicated servers, zodat er voor Sony (of de uitgever) geen extra kosten zijn om 't spel on-line te houden. Ten derde zal de klant 't niet accepteren (die een markt gewend is waar hij gratis on-line kan spelen: Counter-Strike, SOCOM, RTCW:ET, BF1942, etc.). Uitgevers verdienen vaak voldoende extra aan de on-line mogelijkheid, door grotere verkoop van 't spel en meer publiciteit. Sony heeft vooral belang bij aansprekende spellen, en strijkt z'n geld per titel toch al op. Wellicht dat EA voor deelname aan speciale tournooien extra gaat vragen, maar met voldoende concurrentie op de PS2 (Sega en Sony brengen ook on-line NFL titels uit, Konami komt vroeg of laat ook met on-line soccer, etc.) lijkt 't niet verstandig voor EA per spel een abonnement per spel te eisen. Als EA dat voor dit seizoen (2003-2004) wilde doen, hadden ze dat al aangekondigd. De reviews van Madden NFL 2004 zeggen er niets over. Maar eh, als je wat feiten of bronnen hebt die anders zeggen, laat maar horen. (Voor mij was 't verrassend dat ik maar e29.95 kwijt was voor 'n PS2 netwerk adapter, en dat dat voldoende was om on-line te kunnen spelen).
ik zei dat de NES als eerste online ging, omdat ik ervan uitging dat hij dacht dat dit de eerste generatie consoles was die online ging.. daarom zou zijn informatie over het onderwerp niet compleet genoeg zijn voor een correcte vraagstelling, vandaar mijn antwoord dat afwijkt van de vraag.. @Wixx inderdaad redelijk loze post.. william heeft gelijk..