Ja ik heb al 2.1 en ik heb dezelfde boxen als Nicotjeh voor mijn pc..... Ben al tevreden met de thrustmaster 2.1 Sound System
creative 550 ik heb de creative 550 gekocht voor de xbox (niet de console uitvoering maar de gewone past ook gewoon. raar maar waar) en hij bevalt ceker goed. allee 1 probleem als ik de subwoofer beetje hard zet word het beeld van mijn tv helemaal donker. kut kringloop
Ik heb hem ze zeggen dat hij een saai ontwerp heeft dat valt nog behoorlijk mee als je ze ziet staan op je eigen plankje. Hij geeft erg goed geluid alleen de bass niet heel hard zetten want dan heb je hoofdpijn Maar 1 nadeel de handleiding is niet heel erg duidelijk ik heb er ook een kwartier over gedaan om hem aan te sluiten ik heb hem trouwens gewoon bij de media markt gekocht (in rijswijk) ze stonden bij mij gewoon bij de xboxspullen maar anders moet je gewoon bij de speakers kijken
Ik hoor jullie allemaal over de media markt......ik woon zelf in de buurt van Alkmaar.....hebben ze daar ook zoon media markt....Is het echt goed spul of kan ik beter een 5.1 versie kopen...prijs is wel leuk 50 eurootjes....maar is het echt wat....geeft het knap geluid.....kan ie lekker hard.....???? Nee ik ga niet vragen hoe ik hem aan moet sluiten
De 5.1 versie is natuuurlijk een stuk beter maar ook een stuk duurder en ik betalde er trouwens 70 best naaierig ik had 50 verwacht het is maar wat je hard noemt en hoe grote kamer je heb ik vind dat hij wel hard kan Zeker als je de bass hoog zet maar hij is best goed vind ik zelf ( jij antwoord op mijn vraag ik antwoord op jouw vraag)