Leuke topictitel, maar ja is ook al wat ouder. Apoc als jij dit leest kan je een lijstje geven van de mensen in de top 20 die niet cheaten; is misschien de helft. Ik heb mezelf nu ook afgeleerd om niet van die irritante dropshots te slaan, ik sla der nu nog maar 2 per wedstrijd ofzo Ik hoop serieus dat er een goede patch komt eind januari die al dat gecheat tegenhoudt want ze verneuken het echt voor de normale mensen. Ik snap ook niet waar je de lol dan vandaan haalt om te kunnnen Top Spinnen,. IK heb er zelf niet zoveel tijd voor maar ik beleef er echt vet veel plezier aan, vooral ook omdat ik bijna altijd win (ik stond gister 13de vd wereld, maar dat kwam oo omdat een aantal mensen last heeft van scoreboards resets, maar toch ). Lijst van mensen die niet cheaten maar wel erg goed staan: Trixta Apocalypse NL
goed, heb het ook al in de gewone topspintopic geprobeerd maar kreeg daar niet echt gehoor, probeer het nu dus maar hier. Ik heb gister echt de hele dag zitten spelen om een beetje hogerop te komen, was eindelijk top100 in gekomen, win opnieuw een potje, sta ik ineens weer 30000 Ik heb hier zo ongelovelijk de balen van, heb dat kutspel dus ook niet meer aangeraakt Weet iemand wat er gebeurd kan zijn???
gisteravond tegen een ene KILLES gespeeld... wat een irrtante stakker was dat! Hij serveerde ALLEEN maar zachte ballen met extreem effect naar buiten toe, zodat je vrijwel altijd in de korte hoe terug moet slaan, en hij vervolgens de bal in de verre hoek mept met top spin. Echt ZO irritant... want in rally's beukte ik hem weg gewoon. Wat kan ik hiertegen doen!!??
drop shot, risk shot, sowieso ver naar voren en naar buiten gaan staan bij return, proberen cross met B te slaan of loppen als die vent naar het net komt. Verder vind ik het niet egt terecht als mensen die alleen maar spoon serves geven negatieve feedback krijgen. Je speelt hoe je speelt en of het laf is of niet zolang het geen cheaten is mag je zo spelen, blijft dat je spel en moeten mensen niet gaan klagen dat je de hele tijd hetzelfde doet. Als ie dat doet pas je gewoon je spel op dat voorspelbare spel van hem aan. Klaar
enerzijds vind ik ook dat je je dan gewoon moet aanpassen, als je tegenstander alleen maar spoon serves geeft... aan de andere kant blijf ik het gewoon laf vinden, want het is gewoon zwaar irritant en zwak om op die manier te winnen. Maar goed, ik ga vanavond maar weer eens van taktiek veranderen... time to kick ass!
is iemand het blauwe scherm wel eens tegengekomen na een gewonnen live match? Nu staat er in mijn scherm: Plz turn off your xbox console and turn it back on... is dit t werk van een cheater?? Kijk zo ff wat zn naam is...
@ chandler Dit kan ook gebeuren bij singleplayer, helaas gebeurt dit meestal na een partijtje online. Ik heb het tot nu toe 5 keer gehad waarvan 2 keer zonder gevolgen. IS EEN van de VELE BUGS. @iedereen Aan iedereen die het niet met ferrari4ever eens is over die cheaters kan maar beter niks zeggen hierover aangezien hooggeplaatste spelers dit probleem tot vervelens toe kennen,en het buitengewoon frustrerend is om te horen dat de nr7889 op live hier een doodeenvoudige oplossing voor heeft. (kan dus niet) Andere die zeggen dat het normaal is en dat die gasten dan gewoon goed serveren doen het of zelf ook of hebben nog niet tegen een 'goede' cheater gespeeld. Inmiddels hebben ik en milo NL uitgevonden (dit zal jou wel bevallen tr@m$) dat de dropshot weleens goed kan helpen tegen cheatserveerders. @ferrari4ever mijn lijst met cheaters: rhadamanthe diablo 59 alex 2 quake 3 beta 54 grey sox gamestopper123 naruto88 al deurms joshtbuff ace78 ghostwriter JES en vele andere.... Goed geplaatste niet cheatende spelers: supermario80 blind scorpion ( is niet zo goed meer) mister jingles en van andere top 20 spelers twijfel ik omdat ik ze nog niet tegen gekomen ben. Spelers die hoog stonden maar hun ranking ook in rook op zagen gaan door het xsn updating gezeik: Apocalypse NL trixta Minu (kan lastig serveren maar cheat niet) @xforce1 Ga naar deze link: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=39004&perpage=15&pagenumber=10
Zo, speelt Blind Scorpion nog steeds??? Die gast heb ik toen hij eerste stond drie maal verslagen, zodat ik naar de eerste plaats steeg Daarna heb ik zitten klooien en ben ik flink gezakt
Apocalypse NL trixta Minu (kan lastig serveren maar cheat niet) Waarom staat MIJN naam hier niet bij beste dubbel partner APOC???
nee dat is niet waar boomer. Wat ik toen tegen jou zei heb je dan aardig verkeerd opgevat. Ik zei dat milo geen tijd had en dat ik zin had om met zijn gamertag van die irritante cheaters en dergelijke aantepakken en daarmee zou ik hem en mezelf helpen. dit heb ik trouwens maar 4 wedstijdjes gedaan een maand geleden ofzo. Buiten dat weigeren er nogal al te vaak mensen die in de top 500 staan tegen mij (Apcalypse Nl) te spelen.
DAt heb jij goed gezegd Apocalypse nl Potje spelen Boomer ???De laatste tijd verlies ik 1 op de 30 potjes. En van dat zakken kwam doordat me scores al 3x ge-reset is.
Van mij win je toch wel, maar je was ook al gezakt voordat al die scores de hele tijd gereset werden.
JA dat kwam weer doordat ik hele tijd Turn your xbox off then on schermpje kreeg na updating your stats.En nu mag jij weer wat zeggen
Gister van Blind Scorpion, love gene en joshstbuff gewonnen. Vandaag 2x van minu en 1x verloren. Zeker een irritante service. Ik sta nu 6de bij single en 9 bij official male. (en streak van 150) Hopelijk komt die patch met die rankingsreset snel want dan wordt het pas echt leuk. Vraag aan apoc: als je met een powerful ventje met Return serve, Angle, en Ace Top Spin haalt krijgt die dan een betere precision want ik heb nu een nieuwe gemaatk en ik sla erg veel uit. En breekt dat gebrek aan snelheid je niet op?
@ tr@m$ Ik sla zelden uit.... Hooguit een keer in 10 wedstrijden maar het zou best goed mogelijk kunnen zijn dat je met een technician nog minder uitslaat. Ik heb er iig geen last van. Je moet een beetje wennen denk ik. (gebeurt ook alleen met de topspin slag) Maar je had toch al een goed mannetje anders sta je ook niet zo hoog.
mochten er nog mensen mee willen doen aan een soort echte atp tour dan heb ik een leuk adresje voor je. We gaan met deze tour alle tounooien af die echte toppers in het echt ook spelen. Later wordt er ook daviscup (maybe) gespeeld. kijk op www.geocities.com/etstour