Ik Bestaat er eigenlijk een site waar je, net zoals bij mgp2, dat je bekende tennissers na kan maken, die nog niet in het spel zelf zitten?
Ik speel ook nog regelmatig een potje. Ik speelde gister nog tegen zo'n top 100 speler en die deed de hele tijd en overal waar die kwam een risk-shot. Doen jullie dat ook?? Ik vond het behoorlijk irritant, want zo kwam ik nooit in een goede uitgangspositie.
Nou dan speel ik liever een potje tegen iemand die rond mijn rank staat(rank 900) want daar kan je tenminste normaal mee tennissen.
Daar heb je helemaal gelijk in; ik speel liever een wedstrijd tegen een gelijkwaardige tegenstander dan weer zon makkelijk potje tegen een Sampras, ook al win je dan zeker. O ja, mijn nieuwe mannetje: Defense Sterren: ***** **** **** * Skills: Return Serve, Volley, Ace, Top Spin Status: ongeslagen
Misschien voor jouw speelstijl ja, maar niet voor de mijne. Aan het net win ik trouwens meer dan 50 % vd punten (lees: domme drop shots).
Het verschil tussen een 4de en 5de Serve ster is toch lang niet zo groot als het verschil tussen een 1de en 2de Volley ster?
Nee, in principe denk ik dat niet, nee. Maar kijk, ik heb de volley skill er natuurlijk bij en voor mij gevoel heb ik dan een volley die gelijk staat aan een 3 sterren. Online verlies ik zelden, als ik verlies is het van een risk shot master --> hoe voorkom je dat er veel risk shots op je service zijn: 5 sterren denk ik. Tot nu toe heeft het me zeker geholpen. Maar is dat niet het mooie van het spel: jij zou er nooit van je leven mee spelen en ik juist wel.
'kwam gister ook een gozert met zo'n boogie tegen .Maar ik moet zeggen dat tie toch wel erg goed kon topspinnen.Die serves zijn dan mischien irritant, ik wist er toch een paar te returnen (slice) en echt cheaten is het niet.Zolang iemand z'n serves afwisselt vind ik het nog wel te doen.Maar...hoe doen ze dat?Met B?
met die stuit service moet je gewoon meer naar achter gaan staan en een riskhot slaan.. niet zo moeilijk als je eenmaal weet hoe die speelt heb je em
NOu ghost14 dan heb jij nog nooit tegen beta54 gespeeld Het blijft gewoon een laffe spellstijl en das mijn mening
jah het is idd laf ik heb ook nooit tegen hem gespeeld maar wel tegen spelers die ongeveer zo spelen.