1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 cheaters op Xbox live Topspin

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ferrari4ever80, 21 nov 2003.

1. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    doe ff normaal brian !! |:- |:-

je hebt dat spel niet eens }:]
    sorry !!

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft anders wel gelijk, voor mij persoonlijk is het de beste game ooit. Heeft er misschien ook mee te maken dat ik er wel wat kan.

HOedanook, binnen een paar weekjes komt er een patch/update aan waarin de deathdrop (de drop shot return die constant de netband raakt) en stats glitch (beide spelers krijgen punten, of de verliezer alleen) er uit worden gehaald en gelukkig de rankings worden gereset.
    Die patch is al af, hij moet nou alleen nog door microsoft zelf getest en goedgekeurd worde. Ik kan er neit op wachten :p:p

3. 50bZERO

50bZERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het laatste woord is dat de patch op 6 april uitkomt, nog een weekje geduld en dan knallen in die rankings!

4. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je dat 50BZero als ik vragen mag

5. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Dat staat op de xbox.com forums milo. Ken je Trent Himes?

6. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry jingles ik kijk echt zelden meer op xbox.com
    Die persoon ken ik niet helaas.
    Maar dit is tog wel heel goed nieuws.

7. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer worden de rankings gereset dan?

8. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    @ghost

Het laatste woord is dat de patch op 6 april uitkomt, nog een weekje geduld en dan knallen in die rankings!

9. Anbert

Anbert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opslag

Het is mogelijk om je knoppen electronisch te bedienen. ff solderen en een kassie erachter die precies de juiste opslag simuleert. Je moet het ff weten maar, geloof me, het is niet eens zo moeilijk. Alle spullen kun je bij elk electronica boertje halen

10. CrXElite

CrXElite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel dat de GamerS zich snel beklagen over Topspin...duz als iemand lang heeft geoefend op een paar goede effectballen die moeilijk terug te slaan zijn...dan is ut opeens CHEATEN?????
    dat vind ik dus echt triest.kan tegen je verlies of Game niet via LiVe.naar mijn mening en ik speel ook veel Topspin...is cheaten...echt cheaten niet eens mogelijk.en tenissen is niet aleen rally's...maar iemamd gewoon weg proberen te spelen met lastige balletjes. :)

11. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Uhh...er is zeker wel een cheat in Topspin...ooit gehoord van de dead dropshot? Een return op een serve die tegen het net aanvliegt en dan dood valt aan de andere kant. Dat noem ik toch echt een cheat. Vooral als je tegenstander deze de hele match gebruikt op je serve.
    Inderdaad moet je niet teveel klagen maar naast deze cheat zijn er nog een paar speelwijzen (powerless serve bijvoorbeeld) die de gameplay niet echt positief beïnvloeden. Dus ken het verschil tussen wat moeilijke balletjes zoals jij het noemt en het gebruik (misbruik) maken van glitches. Trouwens, als het geen cheat zou zijn, waarom wordt het met de volgende patch eruit gehaald? :p

Laatst bewerkt: 3 apr 2004
  12. ferrari4ever80

ferrari4ever80 Ferrari Fer @Topspin

Leuk Bevonden:
    0
    om de doodeenvoudige reden dat topspin geen downloadable content heeft. dus bugs en cheats kunnen niet gepatched worden.

13. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zucht...wacht maar af...6 april is de verwachte datum voor de reset en de patch....downloadable content is toch echt wat anders dan een patch...check anders zelf het officiële topspin forum op xbox.com

Laatst bewerkt: 4 apr 2004
  14. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Ongeveer 6 april he, maar ga er maar van uit dat die patch volgende week komt

15. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    inderdaad...daarom zei ik ook "verwachte datum"...paar dagen meer of minder maakt op zich ook niet uit ;)

16. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Je bent goedop de hoogte :). Wat is jou ranking ongeveer?

17. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Helaas ranking ca. 498 onder jou op dit moment na ca. 100 spellekes... ;) ...speel niet dagelijks maar wel met erg veel fun
    ...Ben ook te vinden op etst en topspin forum van xbox.com.

Laatst bewerkt: 5 apr 2004
  18. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer die update komt?
    Ik hoor namelijk al heel lang dat er zoiets zou komen maar het komt maar niet!
    Echt vervelend stond in de 200 win ik van iemand en dan staat mijn rank opeens op 0..het verhaal is wel bekent ja,ik ben niet de enige daarom moeten ze er iets aan doen en snel!

Deel Deze Pagina