Wow, die screens in de eerste post zijn echt lekker. Vooral die auto ziet der niet normaal mooi uit. Zal dit echt voor de xbox 1 zijn? Dan vind ik het knap dat ze dat der nog allemaal kunnen uitpersen, of het word gewoon een korte game.
dit berichtje heeft gamespy http://xbox.gamespy.com/xbox-360/2-days-to-vegas/ --> volgens hun dus voor de xbox 360
En hier staat hij eindelijk in het 360 forum, 2 Days To Vegas... Vinden jullie 'em beter of slechter dan Saint's Row want concurrenten kan je het wel noemen denk ik.
Er is geen eens ingame matriaal (screens/filmpjes) hoe zou deze dan ooit kunnen concurreren op dit moment? edit: die screens op vorige pagina zijn niet zoals het ingame matriaal wat ik dus bedoel.
Nee, ik snap dat dat geen ingame beelden zijn, maar renders. Maar het is een zelfde soort game qua genre, pús dat ze beide op de 360 uitkomen, vandaar dat ik ze als concurenten zie.
Ja, maar dan kan je ze nog niet gaan vergelijken. Deze ziet er mooi uit maar het ingame materiaal kan natuurlijk veel verschillen. Hopelijk doet dat het niet want dan word deze heeel mooi. Tot nu toe blijf ik bij Saint's Row. Die ziet er wel zo lekker uit
Dit word ook gewoon een vette game lijkt mij net zo als APB en Saint's Row en ze komen alleen allemaal op andere data's uit. Deze 3 games komen iig in mijn collectie als ze uit komen(Saint's Row in ieder geval en APB duurt nog wel even)!
godskolere wat mooi!! alleen die autos boeien niet zo veel dat heb ik nou al wel gezien, kijk wat die gast zegt over dat deze game nie op 360 mag komen "hope this is a real exclusive, I hate sharing, especially with Xcrap360."
oohja ... kijk maar is even verder dan je neus lang is dan ... http://archief.xboxworld.nl/game/1136/2-days-to-vegas/ staan ook nog meer screens op maar jammer dat het geen in game beelden zijn eik daar zien ze er te mooi voor uit...
dat is een post van bijna 2 jaar geleden van jponline enne... is dit nou voor de 360?? hijs iedergeval voor de PS3 en de blu ray wat de 360 niet heeft hoop dat hij op de 360 komt en desnoods wat minder mooi want het is echt niet normaal mooi en die man zegt ook: "you can cross across entire america from NY to Vegas" als dat zou kunnen lijkt me echt geweldig en wat zou er wel niet allemaal op je pad komen \o/ verheug me er wel op, alleen die verhaal lijn : 2 dagen ? hoeveel tijd zal 1 uur in het spel dan zijn hoop wel dat net als bij dead rising dat je dan een andere mode erbij hebt
Heb je hier ook een bron bij? ik kan niks vinden, en liever feiten posten voortaan want hier hebben we echt niks aan. Of werkt jou oom bij Steel Monkeys?