1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 Days to Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door ErectionJackson, 28 apr 2005.

1. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nope maar was iets in 2008 denk eind ofzo want er is nog steeds niets bekend behalve dan wat screens

3. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die auto's zien er echt vet mooi uit, dit wordt cker een goeie game, al hoop ik niet dat het true crime wordt

4. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaan ze dit niet halen. De game zal al redelijk groot worden en dan nog zo een mooie graphics.... Ik twijfel..

5. Appelkruimel

Appelkruimel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oom werkt niet bij Steel Monkeys nee. Maar ik kan wel 1+1=2 doen. De makers hebben gezegd dat de game op PC en 1 console komt en vervolgens noemen ze de enorme voordelen van Bluray. 1+1=PS3

6. Cybercon

Cybercon Guest

*U vraagt, wij draaien

PSU

Overigens gaan er geruchten dat de Xbox 360 versie is geannuleerd en dat we het spel alleen op de PS3 en PC kunnen verwachten. Hopelijk komt de ontwikkelaar snel met meer duidelijkheid.

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja leuke bron, maar waar staat dat ie gecanceld is dat heb ik even niet meegekregen? dat staat namelijk nergens, daarnaast is een gerucht leuk maar ook daar heb je niks aan. :) We hebben namelijk al zoveel verhaaltjes gehoort ik noem even een paar snel....Assasins Creed, UT2007 ...*proost* :b: Oftewel er werd nog zoveel gezegt, en dat het niet op een dual layer dvd past lijkt me sterk, laat hun eerst maar eens met echte screens komen ingame screens komen (en nee die screens die we zagen zijn niet ingame met het landschap erbij, zag iemand ergens een lifebar,speedbar o.i.d? het antwoord is nein!) Het is volgens mij nog te veel te vroeg dag om nu al op deze game een goede kijk te krijgen. :)

Edit2: Ik wil trouwens niet veel zeggen maar auto's er mooi uitzien? =( belichting doet wonderen zeggen we dan maar...
    screen van jaar terug:
    screen van nu:

Ik wacht lekker af op een ingame filmpje, waar echt iemand aan het spelen is.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is precies mijn gedachten!
    Deze game heb ik voor het eerst een jaar of twee geleden gezien met bijna dezelfde soort footage (ziet er echt super gelikt uit!).
    Ik kon toen niet geloven dat het ingame was en dat kan ik nu nog steeds niet...
    Er is verder helemaal niets over die game bekend, shooter? Sandbox? Racer?
    Verhaal lijn? Echt helemaal niets....

Mocht dit wel ingame zijn dan ben ik zeer benieuwd naar de game maar laat eerst maar eens wat meer zien of horen over de game.

9. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0

Die onderste is wel een stuk geloofwaardiger in ieder geval.

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Idd volgens mij is nog geen eens bekend wat voor een soort game het word. Mischien word het gewoon zoiets als Need For Speed beetje door een stad heen karren, of zoiets als Driver. Want hebben we al wapens gezien? hebben we al helicopters of boten (oftewel andere voertuigen dan auto's) gezien?

Uiteraard als het echt ingame is dan ben ik ook zeker onder de indruk (van het landschap he, die auto's konden beter), maar dat ben ik pas als ze het eind product zo weten af te leveren. Nu vind ik het leuke plaatjes maar meer ook niet.

11. Cybercon

Cybercon Guest

Ingame dus, basta :)

Voor meer (exclusieve) info kijk je hier

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja leuk nou mooi als het er zo uit komt te zien, maar dat wil niet zeggen dat ze een hele grote stap terug hebben gedaan in kwaliteit als je het mij vraagt, bekijk de screens maar eens van de begin pagina en de nieuwe... :x Volgens mij beweerden ze toen d'r tijd ook dat die op de eerste pagina ingame waren :):

13. Cybercon

Cybercon Guest

Ach ja het blijft speculeren, maar ik neem dat de producer niet uit z'n nek lult. :): Maar goed wellicht dat we wat meer krijgen te zien op de GDC een dezer dagen.

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dat hoop ik ook niet voor de producer! :)

Hier trouwens op de eerste pagina stond dit...

Dat weten we dan ook weer! :) En uiteraard horen we ook wel op de GDC welke hij *kuch* exclusief voor word, wat exclusief ook mag betekenen tegenwoordig.

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal echt geen GTA kloon worden hoor.. geen helikopers of vliegtuigen, mischien kun je wel niet eens je auto uit... geen idee nog, maar het lijkt me meer een driver dan een GTA, zal wel open steden bevatten, maar ik denk niet dat de bedoeling van de game is om een sandbox game te worden als ik het zo allemaal lees en bekijk.

16. Cybercon

Cybercon Guest

Ach meneertje moet weer zijn gelijk halen. Ik zou zeggen gewoon lekker wachten en wat maakt het nou uit of ie op de Xbox 360 komt of niet, koop er eerst maar een dan praten we weer verder ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2007
  17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Pardon ken ik jou? Gisteren zei ik al dat je het mischien wel erg moeilijk gaat krijgen op XBW als je je zo opstelt zoals je nu ook al tegen mij doet, en nu ga je dus ook nog eens afgeven op mij, waarom in hemelsnaam? :{

Ben je een beetje gefrustreerd? =( Duidelijk wel, maarja als je even terug leest ben ik toch behoorlijk redelijk, en snap jij blijkbaar niet hoe de hele markt in elkaar steekt. Komt nog wel hoop ik voor je... :emo: veel succes met je plek vinden op XBW, je hebt zoals ik zag in de andere topics al wat vrienden gemaakt haha :lol:

18. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje normaler kan ook wel Cybercon, maakt heel wat uit of die op de xbxox360 komt aangezien niet iedereen een xbox360 EN een ps3 gaan kopen of kunnen kopen en als het echt ingame screens zijn het mooi zou zijn als hij ook op de 360 uitkomt..dus maakt wel degelijk uit voor sommigen.

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Deze game ziet er wel uber goed uit, maar als die game er uber goed uitziet hoeft het nog niet direct een goeie game te zijn :) maar het scheelt natuurlijk wel.

20. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    hebben jullie al ietss gehoord over de release

Deel Deze Pagina