Heerlijk gevoel, om te weten dat we over 7 dagen met de doos naar huis gaan... gamen gamen en nog eens gamens.. bier, ships, red bull... alle ingredienten voor een top weekend
Hopen dat het dn wel wat beter weer is als vandaag... Moet ik met mn scoot nog ver rijden door dit weer... wordt wat!
Ja ik hoop ook dat het wat beter weer is ! gelukkig heb ik m'n vader over gehaald om ff mee te rijden.
het weer boeit me niet. ik ga hem halen met de auto en daarna zit ik binnen te gamen (als ik hem krijg )
En sommigen hoeven er niet eens de deur voor uit Moet wel bijgezegd worden dat die hem wellicht iets later op de dag dan degenen die hem gaan halen krijgen.
Nounou, voor mij is het een hele survival tocht op 2 december.. Eerst van Maassluis met de trein naar Schiedam toe.. Zwemmen voor sponsor actie van school -_-.. Anyway, dat duurt 2 uurtjes.. Dus beter dan een hele dag les. (Ook al heb ik op vrijdag maar 3 uurtjes) Vervolgens naar Rotterdam Centrum, Media Markt. Dan weer terug naar de trein, naar Maassluis. Dan ben ik er nog niet.. Moet dan nog half uur fietsen met die zware doos .. Maargoed, ik heb het er wel voor over hoor ...
eerst om half 6 kranten lopen. dan aftellen tot het 10 over half 10 is en dan richting de stad fietsen. 10 uur voor de nedgame mooi op tijd. xbox mee naar huis fietse dus denk dat ik om half 11 of kwart voor 11 aan het gamen ben*)
hahah bij ons komt de levering van de e plaza op 1 december dus dan heb ik em waarschijnlijk al hahahahahhahaha vers uit de dozen*) *) *)
en e plaza wil een boete riskiren? bij bijna elke winkel word het op 1 december geleverd anders kunnen ze ook niet om 12 uur open
er zijn altijd winkels die alles eerder verkopen....ik had halo 2 ook op 9 nov en ik denk ook dat ik de 360 wel op 1 dec kan halen.
Haha, ja, jij wel.... Wat denk je nou? De vergelijking tussen een game en hardware gaat vaak niet op. Er is overal tekort aan die machine en jij gaat hem wel ff op 01 december halen? Ik twijfel daar ten zeerste aan. Lijkt me onmogelijk....
Via een achterdeurtje is best veel mogelijk. Veel winkels met maar weinig xboxen die verkopen ze eigenlijk tog alleen aan het personeel. Dus denk wel dat dit gebeurt (gaat gebeureN)
Het zal vast wel gebeuren denk ik jah. Maar niet veel, omdat winkels zoals Cyrax77 al aangeeft, geen Boetes willen. Maar vast wel, dat bepaalde personen dat ding al op 1 December geregeld krijgen. Ik ga ook even op 1 December langs, om alvast spellen enz. te kopen. Meteen even vragen of ik de xbox 360 ook al mee krijg!
Ik zou hem niet eens op 1 december willen Dan nog naar school? Daar komt dan echt niks van terecht Lekker in het wekend game zo wil ik het hebben!!
Mmm, aan de ene kant denk ik ook zo. Verder heb ik op 2 December nog een Test , oftewel, dat zou niet goed zijn voor het resultaat als ik die DOOS al op 1 December heb. Toch denk ik dat veel mensen hier niet de verleiding zullen kunnen weerstaan, als de Xbox 360, voor de neus wordt gehouden, met de vraag of ze hem nu mee zouden willen nemen! Ook ik, neem het dan toch mooi mee .