ik koop me games hier: http://www.xbox360.woodenklompclan.nl/product_info.php?products_id=31 nog goedkoper als gcshop...
Ik vind dat klote want als je ze daar besteld heb je ze pas na 2 december. Dan heb je op 2december een xbox360 maar geen games
als ik hem donderdag zou kunnen kopen, dan zou ik dat met 100% zekerheid doen ! ik neem toch vrij volgende week vrijdag, dus dan kan je ook nog de hele nacht ervoor gamen
ik moet donderdag middag tog krante bezorgen en ik vind het niet leuk om hem eerder te hebben anders is het hele idee eraf bij halo 2 werd er toen ook allemaal reclame gemaakt en overal afgeteld en 2 dagen van te voren zie je mensen die het spelen
Ik moet de dag nog meemaken dat beuker/basman iets roept wat hij niet kan waarmaken, dus ben eigenlijk alvast een beetje jaloers Mijn reaktie ? --> Tot de 2e _0/
Om nou heel de thread door te lezen heb ik geen zin in. Maar weet iemand toevallig of de Dixons in de stad om 0.00 open gaat of ze verkopen dat ding op 1 dec.
de dixons in jou stad gaat pas op 10 december weer open nadat jij de moed hebt opgegeven hebben ze mij verteld
De shop waar ik me preorder kit gekocht heb gaat open om 00:00 tot 02:00 dus ik ben er rond 00:30 om mijn xbox360 optehalen (helaas komt me spel via de post) goeie zaak van gameshop den-haag Wat al eerder gezegt werd is wel waar , ikz it echt de dagen aftetellen tot donderdag en ben toch al 20jaartjes
Dan zie ik je daaro ook ik ben vanaf woensdag vrij tot zondag dus kan er eff op los klooien met de xbox ....greets van deze 37 jarige gamer....
Mijn dixons in heerhugowaard vertelde me dat ze niet eerder open gingen of dat voor die van jou ook geldt durf ik niet te zeggen.
he koel heb jij em ook in de middenwaard gehaald? Maar weet jij (of iemand anders) of je voor de pre-order op een lijst gezet moest worden? Want ik had de 360 al op 4 oktober besteld bij de dixons en toen wisten ze niks van een lijst, vorige week terug gegaan zegt die vent dat er zeker een lijst was en dat ie zn baas die op vakantie was erover ging bellen! Die man zei toen dat MS op het aantal verkochte kitjes let en zoveel 360's stuurt plus een paar extra. Maar ik ben er niet helemaal gerust meer op.
Jah ook in middenwaard en had zaterdag een vergelijkbare ervaring. Ik ben toen ik mijn kitje haalde op de lijst gezet van MS, stond er bij dus geen twijfel over mogelijk. Kwam ik er zaterdag om wat spellen erbij te reserveren zeiden ze dat er helemaal geen lijsten waren en dat ik het gedroomd had, yeah right... ik stond er met me neus boven op maar zaterdag wist geen enkele verkoper van het bestaan af. Ik was flink pissig maar heb een pre-orderkit dus we krijgen hem gewoon vrijdag. Maar dat van die lijsten is erg vaag.... spellen reserveren kon ook niet want ze kregen overal meer dan genoeg van.... rare toko.
Maar is die lijst nou nog van belang? Of gaat het nou echt alleen om gebeld te worden dat je je 360 kan ophalen? Ik en mn broer zijn wel op 2 dec. in de agenda gezet dus als het alleen om het bellen gaat maakt het niks uit.
De kits zijn van belang de lijsten niet volgens die gasten, als je de kit had kreeg je hem vrijdag. Ik ben ook niet in de agenda gezet oid. Ik vond het juist zo vreemd dat ze toen ik me kitje haalde ergens eind september dat ze juist zelf over de lijsten begonnen en nu weten ze van niets... naja de kitjes bepalen het aantal xboxen dat ze krijgen dus het zit wel goed. Maar ik zorg dat ik er met de opening van de winkel ben Ze gingen trouwens niet eerder open ('s nachts dan ofsjow), dan vonden ze maar idioot.
Ik heb het precies hetzelfde als de post hierboven... Een kitje heb ik wel, maar ik ben op een "gewone" intertoys reserveringslijst gezet, tussen de actionmans en furby's.... Maar samen met me pre-ordertje sta ik om 9.00 voor de intertoys
Ja maar dan moeten ze wel de hele middenwaard opengooien Maar ik mag 2 dec weer de hele dag naar school en me broer ook...maar gelukkig is mijn moeder zo aardig om op 2 dec om half tien onze 360's te halen