1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 dec voor de winkel ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tino, 20 nov 2005.

1. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Middenwaard is om 9 uur open vanwege de sinterklaas :)

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga 1 December toch wel eventjes langs de Mediamarkt.

3. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    he das mooi! :+
    Maar ik ga iig donderdag nog ff bij de dixons langs om te vragen of het nou helemaal klopt, als ik nog iets te weten kom post ik het wel weer O-)

blijf editten met die snelle reacties hier :+

4. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan maar beter kloppen anders sta ik niet voor de gevolgen in grmble :)

5. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    nog ff gekeken :+ :
    de middenwaard zelf gaat om 9 uur open, maar als je op filiaal zoekt bij dixons staat er dat de dixons om 9:30 opengaat :mad:
    link

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben sinterklaas openingstijden bij het filiaal hangen, daar staat 9 uur op. De normale tijden zullen wel 09:30 zijn.

7. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    ow ok, bedankt! _0/

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik ben dus niet zo zeker of ik wel een 360 krijg. Onze Media Markt zou er 100 binnenkrijgen, waarvan er 35 gereserveerd zijn. Het lijkt veel, maar in een grote stad als Den Haag kan het wel tegenvallen. Ik heb ook nog een andere Media Markt in de buurt die er ook evenveel zou krijgen. Hoe snel het zal gaan weet natuurlijk niemand. Een andere kleine gameshop zegt dat ze er 220 binnenkrijgen en ze zijn allemaal gereseveerd 8) ik denk dus echt niet dat ze er zoveel krijgen..

Wel rare strategie van Microsoft om zo weinig consoles te leveren..

En wanneer is dan de tweede levering?

En dan? :{ Je zult echt niks aantreffen..

Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  9. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niets met strategie te maken! Wereldwijde launch, zo'n 3 fabrieken die 24uur 7dagen in de week de consoles produceren dan kan je niet verwachten dat er meteen genoeg xboxen voor iedereen zullen zijn! Vroeger produceerde ze de aantallen die nu voor de hele wereld uitkomen alleen voor 1 continent en een paar maanden later weer een hele lading voor een ander continent!

Ik ben iniedergeval erg blij met het feit dat eindelijk Europa niet eens bijna een jaar hoeft te wachten op een nieuwe console en okay er zal een tekort zijn ma elke week druppelen er wel weer nieuwe consoles binnen onze landsgrenzen en kun je alsnog snel aan de slag! *)

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk begrijp ik dat er beperkingen zijn wat betreft de productie, maar het is dan toch beter om de zaak een beetje uit te stellen? Dan ontstaat er tenminste minder chaos... Het is toch belachelijk dat sommige winkels maar 10 - 20 exemplaren krijgen in grote stad? Games zijn er dan in overvloed, maar worden dan niet verkocht. En wanneer de volgende levering zal zijn is onbekend. Als het net zo erg zal zijn als met de PSP.. dan weet ik het ook niet. De PSP was binnen een paar uur uitverkocht en de echte nieuwe levering was twee weken geleden.

Naja ach we zien wel.. Microsoft zei dat het allemaal mee zou vallen 8-) Ik hoop dat ik er nog één kan bemachtigen..

Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  11. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ze willen flink verkopen met de kerst en geef ze eens ongelijk, de kerst is in de USA een Major deal! En dan willen ze ook nog eens een flinke voorsprong hebben op de PS3 dus ach komt allemaal wel dik in orde! Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik lekker 2dec. a.s. zit te gamen!! *)

12. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, kerst is Huge in de VS. Wordt gemiddeld per persoon $750,- uitgegeven

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht neeeee, Kom ik net achter: Ik ben 2 december dus uit om kwart over 4. Ok dat kan nog. Ben ik 5 uur thuis. (ondertussen laat ik me xbox ophalen door iemand `s ochtends). Moet ik eten in uurtje en vervolgend heb ik training tot half 10 ongeveer. Kom ik thuis Yes ik kan ff gamen. VOlgende dag werken dan na werken naar de bioscoop. (ik moet dus he:)) Tjah lijkt me dus sterk dat me xbox oververhit raakt in de eerste dagen:)

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    2 maanden geleden heb ik al doorgegeven , ik ben op 2 December vrij.
    Afgelopen Vrijdag toch maar even de agenda op het werk gecontrolleerd.
    Daarin stond dat ik Vrijdag 2 December er niet ben.

GSM gaat Donderdagavond uit , kunnen ze me ook niet bellen voor een eventuele storing.

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op 2 December een schoolfeest, ik kom niet omdat ik op de Xbox 360 moet spelen O-)

Deze week goed m'n huiswerk maken dan ben ik op 2 Dec om 14.20 uur vrij in plaats van 16.00 uur :D

16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    ik ga ook donderdag even langs de media markt aangezien ik verwacht dat de games er al liggen .
    iemand enig idee of er al hardware verkrijgbaar is zoals een controller of xtra kabels

17. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alle games zijn dan te koop. Ik geloof dat je nu alleen CoD 2, Tony Hawk American Wasteland, Condemned, Gun en Quake 4 kan kopen. De rest van de games zijn te koop op de release dag. Controllers en kabels zijn al te koop.

18. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal allemaal beschikbaar zijn, mits het ingekocht is natuurlijk ;) . Alleen voor de consoles gelden te korten.

19. Thedonstil

Thedonstil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vrijdag vrij van me stage, en dan ga ik mezelf het hele weekend achter de Xbox opsluiten

het is alleen wel jammer dat me spel via GCshop komt en ik middernacht nog niet gamen kan (aangezien hij op zijn vroegst vrijdag overdag komt)

20. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0

zo dat is wel vervelend voor je man...

ach maarja als het goed is kan je demo's checken en playen en ik denk eerlijk gezegd niet dat je je gaat vervelen...

kheb call of duty al gehaald... en kga ff checken of ze bij gameshop ook gelijk spellen verkopen maar goed

Deel Deze Pagina