Ook fijn geregeld bij mij op school zeg, ben ik elke dag om half 1 uit, behalve op vrijdag dan zit ik tot half 5 (!) op school . Ik ben nu sterk aan het overwegen om gewoon een dagje ziek te melden hoor. Kan ik mooi vroeg m'n bed uit om um bij de dixons aftehalen
Net niet. Als jij normaal nooit ziek bent zou het bes kunnen dat je nu eens een dagje ziek bent. Aangezien je je normaal nooit ziekmeld zal dat dan ook niet zo'n probleem zijn
Ligt er ook aan hoe oud je bent, als je bv net zoals ik 20 ben zullen ze er echt niet van zeggen als je ff vrij neemt voor je console is toch maar 1x in de 4jaar (tenzij je de ps3 en revo ook gaat halen)
Dat heb ik nu ook. Ik heb me gewoon verlof gepakt van mijn stage. Kunnen ze me moeilijk verbieden. Maar Leze is pas 14 en zit waarschijnlijk nog op school.
ECHTE BIKKELS MELDEN ZICH NIET ZIEK!! ZEKER NIET VOOR EEN SPELCOMPUTER! Ik koop em donderdag nacht bij mijn gameshop, vrijdag 6 uur weer de wekker en tegen 15.00 uur ben ik op de 360!!
Ik kan me niet voorstellen dat MediaMarkt ze eerder verkoopt. Ze zijn daar over het algemeen vrij strikt met releasedata, een game of DVD ligt er ook nooit eerder.
Lol... Aangezien Bart geen 360 binnen krijgt en mijn reservering die ik in mei (!!!) al gedaan had de deur uit is, gaat ik vrijdagochtend vroeg al naar de Mediamarkt in Rotterdam. Een vriend gaat mee, dus 2 x zoveel kans op een pakket
Reserveren bij een bartsmit is naar mijn mening ook niet echt heel slim, zeker als je dat in mei al hebt gedaan, had je beter in oktober een preorder kitje kunnen kopen bij media maar ik weet uit zeer betrouwbare bron dat de mediamarkt naast de preorder pakketten 19 premium pakkete krijgt en HEEL veel normale ik verwacht niet zoon run op de 360 als dat bv was met de PSP in japan of de 360 in de VS dus moet wel lukken lijkt me
Denk dat ik het toppunt heb bereikt van het 360 virus! Ik heb ontslag genomen, zodat ik vrijdag vrij ben!!
ontslagen neem ik aan? Zo niet ben je ziek Oh, en er komen er 300.000 naar europa.. deel dat es eerlijk.. Denk je nou echt dat de MM er 19 per filiaal krijgt? Dat is wel erg veel hè, als ie in de hele EU uit komt.