is wel erg gek ja Ontslag nemen voor een console.Ahja we kunnen niet allemaal gelijk zijn anders was het vast heel saai
Ik zal het maar even uitleggen. Ik had het al een tijdje niet meer naar mijn zin op het werk en ben gaan zoeken naar een andere baan. Die had ik verassend snel te pakken, maar vond het wel komisch om donderdag mijn laatste werkdag te laten zijn. Ik had nog iets van 500 uur staan. Dus ben voorlopig nog officieel even in dienst. Dus het verhaal klopt wel, maar het kwam zo wel een beetje goed uit.
Hoorde zelfs 20 ... Maarja, aangezien een ex-collega van mij naar het hoofdkantoor gebeld heb, naar de man die inkoop doet en dergelijke. Die zei dat alles goed kwam. Met mijn stomme kop geloofde ik dat ook. Want ja, het is toch je "baas". Stom stom stom, want had mijn vertrouwen al verloren in de Bart. Maar tegen beter weten in heb ik dus nergens anders gereserveerd. Mede omdat ik korting kreeg van mijn ex-collegaas... dat gaat helaas ook niet door, aangezien ik hem gewoon moet hebben vrijdag
Veel? hahahahahaha laat me niet lachen. Weet je hoe groot de MM is. Zei hebben in nederland van de ongeveer 10000 er 1000. Ze hebben dus 10% van dexboxen in nederland in handen. Ze hebben 12 filialen. En krijgen er ongeveer 80 per media markt. Hiervan zijn 20 pre order (dit werkt in iedere vestiging ongeveer in aantallen iets anders) een paar core systeem. En de rest verkopen ze los op 2 december. Vraag maar nah in MM Zo vertelden verschillende verkopers het hier (zeeland)
hier krijgen ze er echt 19 een klasgenoot van me werkt er kijk media markt R'Dam centrum is een van de grootste , maar bv de MMArena is wel een stukje groter, die krijgt er dus meer ze doen natuurlijk niet het aantal precies door 12 want de ene verkoopt VEEL beter dan de andere , nou athans dat zeggen ze in Rdam
ghehe, heb al 2 vrienden overgehaald om vrijdagochten een 360 voor mij te bemachtigen bij de Media Markt Het plan is als volgt: wil rond 7.30 - 8 uur er staan. half 10 gaat hij open. Neem 2 vrienden mee, dus 3 x kans om een pakket te pakken te krijgen. Neem ook mijn shotgun mee om vervelende mannetjes weg te schieten. Snel naar boven rennen zodra de deuren open gaan en dan mezelf/Bas/Niels op de eerste de beste premium set gooien die ik zie
Zou het zeer wack vinden als ze hem al eerder verkopen ik heb namelijk vrijdag daarvoor uitgetrokken en henb een pre-order kit dus ze zorgen maar dat ik er 1 heb op de vrijdag of eventueel donderdag avond.
Ik heb 1 maal in mijn leven mee mogen maken dat ze een game eerder verkochten. Dat was fabel ik heb hem toen op koop avond gekocht zijn 6 uurtjes voor de release . Ik ben donderdag avond(koopavond) toch in de buurt dus ik ga is ff de irritante puber uithangen bij de mediamarkt en hopen dat ik er 1 kan bemachtigen.
Hehe ikke dus ook, pas hem eigenlijk net niet, maarja colbairtje erover en niemand ziet het welke mensen gaan naar de gameshop denhaag in hun shirt ? ben trouwens benieuwd of die klonk op xbox.nl nog iets bijzonders doet als hij de 0 bereikt