lol als media fart er 1000 in handen zou hebben dan was dat de halve voorraad van de hele benelux. prachtig voorbeeldje weer van media markt klanten(op)voorlichting. de hele benelux krijgt slechts 2000 premium xboxen voor de launch......do the math.
dat is niet alleen hier maar bij werkelijk alle retailers bekend......de een durft het te zeggen...de ander houd je liever voor de gek. volg het forum maar een beetje.........had hier al veel meer over gepost.
Idd de retailer van mijn gameleverancier had gister dit mee gemaakt: gameboer: hoor allemaal geruchten dat er veels te weinig units zijn, hoeveel ga jij me er leveren. leverancier: ohhh.....maak je maar geen zorgen gameboer: maar hoeveel lever je er dan ? leverancier: maak je maar geen zorgen. Het gaat hopeloos fout. Heb afgelopen 10 augustus gerserveerd, daarna kit opgehaald. Gaat helemaal fout met mijn reservering
Ik haal hem pas volgend jaar (en dat voor een mod) Morgen krijg ik mijn nieuwe auto, twee maanden geleden getrouwd en in april komt er een baby! Moet mijn geld, momenteel anders gebruiken! P.S. er stond gisteren in de krant dat er buiten de reserveringen om (die kunnen geleverd worden) tot de kerst een tekort aan de nieuwe Xbox zou zijn.
Nou sorry hoor Rinus, maar dat vind ik echt niet kunnen Ik ga denk ik die gozer van de Diskoland waar ik em gereserveerd heb, gek zeuren, om em vanavond al te krijgen
Kun je wel een xbox gebruiken? je hebt het al druk genoeg zie ik. owjah, proficiat met je baby alvast
Er is dus geen kans om vrijdag Perfect Dark te spelen als je geen pre order kit hebt dus....ik heb ook niet zoveel zin om vrijdagochtend voor media markt staan om 08:00, of heeft dat nog wat kans?
Nee hij wil een console. Tenminste, dat begrijp ik eruit. Ik weet niet in hoeverre het nutiig is om bij de MM te gaan hangen, maar ik ga het in elk geval gewoon proberen
idd, gewoon proberen. of je gaat vandaag vragen bij de MM of het nuttig is om er morgen te zijn. Als zij zeggen van niet kun je morgen in je bed blijven liggen.
Ik zou zeggen koop een core pakket een HDD en een Wireless controler dan ben je 20euro duurder uit 299+82,50+42,50 maar kan je welgewoon lekker gamen
Tjah, dat is een optie. Al zal ik het niet doen. Aangezien je toch gewoon wat anders hebt. Ook heb je dan de Headset en Remote Controller er niet bij. Dus ik zal eerst gewoon proberen een Premium te krijgen, en lukt het je niet, en je kan ook nog eens ECHT niet wachten...... Dan zal ik pas over wegen om een Core System te halen.
Precies. Ik kan dus wel wachten Belangrijkste reden is dat de games die ik echt wil hebben toch later pas komen. Neemt niet weg dat ik het morgen gewoon ga proberen.., Heb ik dat ding maar vast En als ik er 1 haal wil ik het premium pakket.
Kijk wat ik bedoel is idd de laatste oplossing de remote ga ik persoonlijk toch niet gebruiken (heb er eentje bij me MCe2005 gehad dus ook daarvoor niet) die headset is idd erg jammer dat je die dan niet zou hebben maargoed voorderest ben je helemaal hetzelfde alleen 20euro duurder kijk dan lijkt het mij toch echt een bete oplossing als je het vergelijkt met niets