Om 10.00 uur gaat de nedgame open. ik sta dan netjes voor de deur, heb die dag toch vrij dus kan dan lekker al vroeg achter de xbox en de hele dag gamen. alleen weet nog niet of ik met kameo of met pgr3 de deur uit kom
mijn bestellling is in de mist gelopen, ga dus nu eerst contact leggen met winkels en dan voor de deur wachten 's ochtends (maar hopen dat mijn leerjaarcoördintor die ook van gamen houd niet bij dezelfde winkel komt ) en weet ook nog niet welk spel ik meeneem, PDZ of PGR 3
Ik ga werken tot half één en dan rijd ik naar de Dixons hier, die mij als het goed is hebben gebeld dat hij klaar ligt voor me.
ik ga denk ik ook wel gewoon er om half 10 staan (want dan is ie open) maar weet iemand ook of je de spellen eerder kan kopen ??
Ik ga pas rond 6 uur em ophalen. Moet helaas werken/stage, en ik denk dat het wel druk word met sinterklaas enzo, dus kan ik niet zomaar vrijvragen
ik ga gewoon spijbelen en fokking vroeg opstaan en voor een winkel wachten en hopen dat ze nog een 360 hebben staan
ik heb een preorder kit en heb de dag vrijgenomen van mijn stage ik bel mijn neef of hij belt mij op en we halen samen de bestelling op bij de lokale dixons 1 decmber is een donderdag en aangezien dat hier koopavond is bel ik de dixons dan nog even op of ze niet toevallig al wat binnen hebben
Ik moet gewoon zorgen dat ik mijn huiswerk voor vrijdag 2Dec afkrijg, dan hoe ik niet tot 16.00 uur maar tot 14.20. En dat noemt zich een huiswerk vrije school :{
mijn school vond het leuk om weer eens een ander rosster te geven en ben ik i.p.v het 5 het 7 uit. t wordt wel moeilijk op 2 de ember om niet te skippen
ik weet niet of ik hem wel op 2 dec kan halen... weet iemand dat??? ik heb hem namelijk bij de bartsmit gereserveert... een maand geleden of zo.. heb ik hem dan op 2 dec???
Ik heb ook een dagje vrij genomen van me werk, heb nog genoeg dagen over en vrijdag is zowiezo een lekkere dag om vrij te nemen ik zorg dat ik rond 9 uur in zoetermeer ben, ik verw8 een telefoon van een gamewinkel daar die beweerde dat ze meer premium pakketten binnen krijgen dan dat er pre order kitjes verkocht zijn zorg gewoon dat ik bij de mediamarkt sta ofzo alles zit daar vlak bij elkaar...mediamarkt, bart smit, dixons en future zone
als je een pre-order kit hebt wel ja. maar als je hem gewoon gereserveert hebt, dan weet ik het nog niet. of het moet zo zijn dat ze die daar niet verkochten.
Kijk, ik heb vrijdag altijd het eerste uur les en dan 2 tussenuren, nou is het eerste uur ANW dus heb ik zoiets van, ja lekker boeie, XB360 komt uit Dus ik ga om 10 voor 9 langzaamaan naar de FRS lopen
Werken eigelijk alle winkels met pro-order setjes? Ik woon zelf in Almere en zag dat ze geen pre-order kitjes verkopen! Maar je moest je op een lijst zetten :-s Ik heb zelf de xbox 360 nog niet gereseveerd maar wil hem wel op 2 december kopen. Is er nog een kans dat ik op 2 december aan een xbox 360 kan komen of is dat helemaal verkeken? PS hoeveel stuks krijgt een winkel ongeveer?