1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 dec voor de winkel ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tino, 20 nov 2005.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dat verwacht ik niet. Ik sta gewoon om 08.45 voor de MM en wie er eerder is duw ik gewoon weg.... Heeft al dat fitness van mij toch nog nut haha.. Nee, zonder dollen, ik verwacht dat het er rustig aan toe zal gaan....

2. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, denk niet dat er in de nacht van 1 op 2 december veel mensen voor winkels zullen slapen :)

Daar zijn wij Hollanders veel te nuchter voor ;)

Maar idd, als de winkel open is kan je idd beter IN als VOOR de winkel zijn O-)

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0

Jah daar zijn we veel te nuchter voor. *) Sterker nog we zijn zo nuchter dat we stille toch houden voor een mus:p .

Maar ik ben zo bang dat als ik `s ochtends me xbox niet haal dat ze m gewoon aan iemand anders verkopen. De FRS waar ik m haalde kreeg maar 1 pre order kitje. En volgens mij snappen ze niet hoe dat werkt:D Dus ik wil wel vrijnemen maar straks kom ik net die ene leeraar tegen die ook van gamen houd:cool:

4. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes, netjes dus hierbij hou ik je aan je "professionele" woord en zal me niet meer druk gaan maken "uhum" *)

Ik heb hem trouwens besteld bij een webwinkel waarvan ik persoonlijk contact heb met de eigenaar! Hij heeft via Micromedia een 4 of 5 tal preorderkits ontvangen en daar heb ik er weer 1 van dus dat zit wel snor denk ik zelf en hoef derhalve niet bang te zijn dat een of andere winkel medewerker mijn 360 aan een andere klant verkoopt!

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over welke winkel heb je het?
    Ik heb gereserveerd bij de Mediamarkt in Maastricht en was daar #12.
    Ik hoop in ieder geval dat de Mediamarkt wel meer dan 12 xboxen krijgt :9

Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  6. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt 2 dagen de tijd om je xbox360 af te halen anders mag de winkelier hem verkopen aan een andere klant.Tot die tijd is de winkel verplicht om er eentje voor je vrij te houden.Staat allemaal op de doos van de pre order pakket

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Pfff kben echt bang dat als ik eindelijk bij de mediamarkt hier kom, dat ie dan helemaal uitverkocht is. Khad niet verwacht dat zo'n pre-order kitje echt nodig zou zijn... maar als ik die verhalen uit Amerika hoor zal het wel lekker lopen overal. Ook in ons kaaslandje.

8. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Welke gameshop is dat dan? Woon namelijk dicht in de buurt van hengelo

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben hierom idd erg blij dat ik een Pre-Order kitje heb :cool:!
    Had dit ook totaal niet verwacht.

Heb er eentje al tijden terug gehaald, omdat ik dat toch wel als fanatiek gamer moest doen.
    T-Shirt en gratis Afstandsbediening vond ik allemaal wel erg tof klinken ;)!

Maar dat ik hem TOEN al haalde om er ZEKER van te zijn dat ik een Xbox 360 op 2 December zou op kunnen halen......

Neej, had niet verwacht dat het hier in Nederland zo'n vaart zou gaan lopen! :)

10. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet,kochte me pre order pakket gelijk op de eerste dag en sta nu op de eerste plek om gebeld te worden bij de dixons :D.

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Verdient @ een beetje?
    Krijg je ook veel goodies?

12. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Gameshop twente8)

13. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goodies heb ik niet te kort nee ;)

Voor de mensen die nog behoefte hebben aan een Pre-order pakketje ik hoor net van een collega dat er bij beide E-plaza's in Den-Haag van de week nog pakketjes beschikbaar waren (bel eerst even voordat je langs gaat).

En in Friesland schijnen er nog aardig wat rond te hangen :)

14. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan :D

15. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit zo lees ben ik echt zo'n beetje de laatste die hem vrijdag heeft.
    Moet werken tot een uur of vijf, dus om 18.00 uur gaat bij mij pas de stekker erin.
    Daarna negen dagen vrij :cool: .

16. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Kga donderdag rond een uur of 10 richting den haag met een vriend 0:00 gaat de gameshop open dan blijf ik daar nog wel even rondhangen want de eerste trein vertrekt toch pas om iets van kwart voor 5|:- maarja als ik eenmaal thuis ben rond 6 uur ga ik gelijk door met gamen :)

17. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet iemand charteren met een auto? _0/

18. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
  19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden: