das egt humor ik zou me ook kapot schrikke als er zo'n mafketel langs kwam en da ding op de grond pleurt
Hey, Thnx voor de tip! Heb net E-plaza aan de Leyweg (Den Haag) gebeld en ze hadden nog Ga hem zo afhalen. Wou hem eerst niet pre-orderen, omdat een maat van me een eigen webshop heeft (voornamelijk pc). Maar hij had vorige week een leverancier gebeld en een xbox360 gereserveerd, maarja die leverancier wist ook nog niet hoeveel ze er krijgen en het was dan ook nog lang niet zeker of hij zal krijgen. Dus nu ben ik eindelijk zeker
Nouw, de Dixons in Eindhoven vond het in elk geval een vreemd verhaal...... Het open gaan op 1 December om 00.00 uur. Ze wisten in elk geval nergens niets van, en de laatste waaraan die kerel het vroeg die ik aan de lijn had, vertelde zelfs..... (beetje dom eigenlijk) "Neej, wij gaan niet open, want die "DINGEN" (praat met Respect over ons doosje wilde ik haast zeggen ) zijn toch niet meer leverbaar. Oftewel, Dixons in Eindhoven doet er niet aan als het goed. Ga 1 December in de middag nog wel even langs.
Dat er iig genoeg xboxen als pre-order kits worden geleverd, scheelt weer thanks .. Nou maar hopen dat ze hem idd niet verkopen aan een voorbijganger, want zoveel vertrouwen heb ik niet in die 45-jarige moeder/vrouwen/verkopers bij de Intertoys
ik betwijfel het dat de media markt daar aan meedoet. ik denk eerder een kleine intertoys of bartsmit.